16-1! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu 16-1! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

16-1!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 Februari 2012 | Verenigde Staten, Marianna

5 wedstrijden verder en ons record is van 11-1 naar 16-1!
Donderdag vertrokken we naar South Carolina, na een lange rit van meer dan 6 uur kwamen we aan in het hotel/motel. Even douchen en daarna slapen.
Vrijdag eerst ontbijt: gefrituurde kip, de beste bodem voor wedstrijden haha :P
Om 12 uur de eerste wedstrijd, 7-1 gewonnen! We moesten ff op gang komen maar daarna scoorden we weer veel runs!
Om 16 uur de tweede wedstrijd, ik mocht gooien. We scoorden niet en ik kon het goed dichthouden tot er twee punten scoorden door fouten. Ik kon verder stand houden en ze hadden geen kans meer om te scoren. Wij gingen toch slaan en we wonnen weer!! 7-2
Na de wedstrijden aten we bij een heel lekker chinees buffet, misschien hou ik toch wel van amerikaanse restaurants ;)
Daarna weer terug naar het hotel en slapen, rust voor de 3 volgende wedstrijden.
Zaterdag om 10 uur de eerste, ik mocht weer gooien. We wonnen met 10-0 en ik had maar 1 hit tegen :)
De laatste twee wedstrijden waren achter elkaar om 2 en 4 uur. Beide gewonnen, 7-0 en 9-0. De eerste was een no-hitter van onze pitcher!
Tijdens de tweede moest ik nog opwarmen omdat de pitcher last heeft van haar schouder. Ik merkte dat mijn schouder ook wat stijf was, maar gelukkig niet echt pijn.
ik ben nog twee keer gevallen gisteren haha. Eerste keer knakte iets in mn voet waardoor ik er niet op wilde landen en viel ik voorover. De tweede keer moesten we door bosjes heen naar het restaurant en de coach riep nee eva jij mag de grens niet over, ik stopte met lopen maar het was glad dus daar ging ik :P Gelukkig geen pijn aan over gehouden :)
Na de wedstrijden en eten op weg terug naar huis, om 2 uur in de nacht waren we terug, lange dagen maar weer 5 wedstrijden gewonnen!
Vanochtend hardgelopen en daarna de honkbal wedstrijd gekeken. Ook die wonnen :)
Straks even boodschappen doen en dan morgen weer naar school.
We spelen woensdag 2 wedstrijden en in het weekend 7 dus lekker druk!
Jullie kunnen de wedstrijden volgen als je naar de website gaat: www.chipolaathletics.com en dan aan de rechterkant live softbal stats. het tijdverschil is 7 uur (voor mij 7 uur eerder dus mijn middag wedstrijden zijn in de avond voor jullie)
Tot volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 54886

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: