Brrrr koud! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Brrrr koud! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Brrrr koud!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

14 Februari 2012 | Verenigde Staten, Marianna

En weer een week! Ik weet niet hoe maar het gaat echt snel!
Na een school week en trainen gingen we zaterdagochtend op weg naar Gulf Shores. Om 1 uur de eerste wedstrijd.
Vrijdag middag tijdens de training voelde ik me al duizelig en niet lekker, na een warme douche en wat rust in mn bed ging het alleen maar slechter. Voor het slapen paracetamol genomen en wel goed geslapen. We moesten om half 4 op!
In de bus viel ik gelijk weer in slaap, meestal lukt dat niet maar ik voelde me totaal niet goed.
Bij het ontbijt wel gegeten omdat het anders helemaal niet goed zou gaan, maar met moeite.
De eerste wedstrijd heeft de andere pitcher gegooid, ik weet niet of het was omdat ik ziek was, maar zo had ik in elk geval tijd om wat te herstellen. We wonnen met 11-0 en ik had twee slagbeurten, 1 hit, maar wel lelijk.
's avonds hadden we nog 2 wedstrijden, om 5 uur de eerste. het was inmiddels heel koud, met sterke wind. Ik kreeg een handwarmer en we speelden met truien onder het pak. we wonnen 17-1, de tweede wedstrijd ging niet door vanwege de wind en de kou.
De volgende ochtend om 9 uur de derde wedstrijd, vroeg op dus weer. Nu vroor het buiten!!!
ik weet niet of ik ooit in zo koud weer heb gesoftbald! legging, sokken, slidingshorts, pants, twee ondershirts, trui, overshirt, bp, capuchon, oorwarmers, handschoenen en nog was het koud!!
springen, bewegen en bij de heater in de dugout hielpen ons de eerste innnings door, uiteindelijk was het iets beter in 6/7 inning.
Pitchen was lastig met koude handen, ik warmde mn linkerhand steeds op aan de handwarmer in mn zak, maar kreeg toch niet zelfde grip als normaal. Desondanks konden ze het toch niet echt slaan en wonnen we met 6-2 na een 0-2 achterstand.
De laatste wedstrijd om 1 uur, allemaal opgewarmd in de bus. We wonnen de laatste met 14-0, prima weekend dus!
Komend weekend near South Carolina, hopelijk iets warmer!! Ik heb er alweer zin in! We vertrekken donderdag al.
Vorige week ben ik het helemaal vergeten te zeggen in al mn enthousiasme hier, ik ben heel blij met mn titel sportvrouw van het jaar 2011 De Bilt!! Ik kreeg allemaal enthousiaste reacties en zelf hier op de training kreeg ik applaus :)

Op naar de komende wedstrijden, we hebben nu record van 11-1 hopelijk blijft die 1 en groeit de 11!

Byee! :)

  • 17 Februari 2012 - 08:09

    Henk Van Zijtveld:

    Hoi Eva, Succes dit weekend met de softbal wedstrijden. Het is nu in Nederland ongeveer 5 a 6 graden boven nul, dus het begint er een beetje op te lijken. Dit weekend is het WK allround schaatsen te zien, benieuwd hoe Sven Kramer het gaat doen, ik denk winnen. Zo dus het was koud de afgelopen wedstrijden. Ook daar moet je mee leren omgaan. Maar dat hebben jullie dus uitstekend gedaan, Prima. Zelf speelde ik ooit in 1998 een EK in Italie met Domstad Dodgers. In 1 wedstrijd hadden we daar zon, regen/Ijzel, hagel, veel wind en was het ook beneden nul graden. NIET LEUK. Maar omdat aale teams ver moesten reizen en veel kosten hadden gemaakt, ging het gewoon door. OK dit was het weer voor nu, DOEI!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 54942

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: