beetje laat, maar alles gewonnen - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu beetje laat, maar alles gewonnen - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

beetje laat, maar alles gewonnen

Blijf op de hoogte en volg Eva

14 Maart 2013 | Verenigde Staten, Marianna

12-0, 11-0, 8-0, 15-0, 8-0 en 10-3 gewonnen :D
Nou maakten de andere teams ook wel behoorlijk wat fouten, maar dit zijn toch wel ruime scores!
Sorry voor de late blog, maandag was ik het vergeten en gisteren moest ik van alles regelen voor mn online lessen.
Afgelopen week dus 3 dagen gespeeld, om de dag, perfect! Een dagje lichte training en weer spelen. Geen enkele keer heb ik 7 innings gegooid omdat we zo goed waren, dus dat scheelde misschien ook, maar mn arm voelt prima! Mn snelheid was begin van de week niet optimaal, maar toen het warmer werd ging die ook weer omhoog.
Gisteren hebben we weer zo'n parcours gedaan zoals we vorig jaar ook wel eens deden. Een aantal moesten overgeven! Het was wel even zwaar maar zo erg was het toch niet... ik kon natuurijk weer eens niet ademhalen dus ik was mn stem even kwijt en vanochtend klonk het ook erg leuk, maar nu alles weer normaal. Het parcours was: tractor band flippen tot over de lijn, dan rennen naar het hek, 3x in alle vakken springen, rennen naar de kruip baan, onder de touwtjes door zonder ze te raken (wat neerkwam op liggend en schuivend bewegen) opstaan (ja dat was niet fijn na dit alles haha) 10x rennen tussen de lijnen, door het hek, 10 situps tot stand, sprong en weer situp, rust tot de volgende persoon dat gedaan had, dan een gewicht omhoog krijgen door aan een stok te draaien, lekker voor je onderarmen, dan trap af rennen (die waren we dus opgegaan), op een stoel zitten en gewicht naar je toe trekken tot over de lijn, sprinten en dan volgende aantikken en ademhalen. Ik vond het leuk, maar mn stem dus wat minder.
Vandaag weer wedstrijd voorbereiding, morgen vertrekken we om 8 uur en spelen tegen een geranked team. Oh nu ik het daar toch over heb, we zijn 4de geranked van heel amerika, een maand geleden waren we überhaupt niet in de rakings, dus we gaan vooruit!
over 1,5 start de competitive dus opzich ook wel handig.
Ik ben ondertussen nog steeds bezig uit te zoeken hoe het nou zit met mijn online lessen want het programma werkt nog niet, ik moest een test maken maar waar ik dat moest doen zegt dat ze het niet hebben dus ik wordt overal heen gestuurd en schiet niks op. Ik ben maar gewoon begonnen met andere opdrachten want dit slaat nergens op.
Ik heb weer een beet die ontstoken is boven mn enkel, dus hopelijk gaat deze niet mega groot worden. Hij is al open en er loop vocht uit dus ziet er heeeeerlijk uit. gelukkig doet het niet veel pijn.
Mn bovenbeen is lekker paars enzo van het slaan met mn nieuwe handschoen, ik heb vandaag gezocht naar een band voor eromheen, maar ze doen hier alleen aan enkel, elleboog en knie blessures dus bovenbeen banden hebben ze niet.
We spelen 8 en 10 jullie tijd, het is maar 6 verschil omdat wij al een uur vooruit zijn. Zondag spelen we 7 en 9 jullie tijd en daarna zal ik weer een blog schrijven!
Ik ga nu slapen, morgen vroeg op en spelen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 54832

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: