Regen!!! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Regen!!! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Regen!!!

Blijf op de hoogte en volg Eva

25 Februari 2013 | Verenigde Staten, Marianna

Nou ik heb niet zoveel te vertellen... Behalve dat weer alle wedstrijden zijn gecancelled.
Woensdag hebben we wel gespeeld. Een busreis van zo'n 3 uur dus we vertrokken vroeg in de ochtend. De grote bus was kapot dus we moesten in de mini bus. Gezellig, maar super krap! ik kon mn benen niet bewegen haha
Het spelen ging oké, we wonnen beide wedstrijden, maar er zat niet echt vuur in, we speelden gewoon. De eerste wedstrijd heb ik 6 innings gegooid en kaitlin 1, de tweede heeft karissa er 6 gegooid en ik moest het de laatste inning dichthouden met een 1-0 voorsprong.
Roos zou gaan gooien, maar het lukt niet dus moest ik snel opwarmen in een halve inning. Gelukkig ging dat goed en konden we de winst binnenhalen :)
Zaterdag hadden we een schoonheidswedstrijd als fundraisen. Wat een barbies allemaal, ik keek mn ogen uit! Het duurde wat lang omdat ik het niet heel interessant vond, maar wel leuk om ook een keer te hebben meegemaakt.
Na afloop kregen we te horen dat de wedstrijden gecancelled waren door de regen, maar we zouden mogelijk wel thuis spelen. Om 10 uur avonds kregen we te horen dat we om 5 uur zouden vertrekken om te spelen! Niks thuis dus, 6 uur heen en 6 uur terug en om 4 uur opstaan.
De volgende ochtend iedereen naar het veld en om 5 uur klaar voor vertrek. Kwam er een sms met het nieuws dat we niet zouden spelen... en sorry dat ze het gisteren avond niet hadden gestuurd.. lekker...
We gingen terug naar de kamers maar ik kon niet slapen dus ben maar gaan fitnessen. Daarna was ik wel moe en heb ik lekker gedoucht en ben gaan slapen tot half 1. Heerlijk!
Ze proberen nu om deze week wedstrijden in te plannen maar het regent vandaag alweer super hard en veel :(
In maart staan 24 wedstrijden gepland dus als die allemaal doorgaan lijkt me dat genoeg, maartoch. Over minder dan een maand begint de competitie!
Vrijdag spelen we 3 en zaterdag ook 3 wedstrijden. We vertrekken donderdag, dus dat wordt weer een hele reis.
De trainingen zijn nu vooral in de kooien, opzich voor het pitchen wel fijn, dat ik lekker harde ondergrond maar de veld trainingen zijn toch meestal leuker.
Ik ben deze week ook weer begonnen met slaan, het leek nergens op, maar het begint nu weer wat terug te komen gelukkig.
Oh en nog een verhaal. Ik heb teamsport als vak en we doen nu football. Omdat het mooi weer was gingen we het spelen en ik ging gewoon meedoen. Ik ging een van de honkballers verdedigen en toen hij gooide blokte ik de bal met mn linkerhand.
Later bleek dat ik een bloedblaar op mn pink had en wat pijn in mn ringvinger. Ik ging gewoon pitchen en alles doen, maar stephanie vond ik moest stoppen en smste de coach. Ik mocht niks meer en nu wordt aan de leraar gezegd dat ik niet meer football mag spelen..
Alsof mn hele vinger eraf ligt haha, af en toe zijn ze wel goed in overdrijven. Ik hoop dat we ook een keer voetbal gaan doen, dan kan ik meedoen haha
Ik heb ook nog gevraagd of ik een extra vak kan doen, als enige is er nog Amerikaanse geschiedenis, ik weet er niet veel van dus dat is wel interessant denk ik :) Ik hoop dat ik het kan doen. Vrijdag start ook engels, dus dan heb ik nog iets te doen.
Ik hoorde dat er heel veel sneeuw ligt daar, nou hier kan je buiten douchen en drijvend naar de heuvel af :p
Tot volgende week allemaal! Hopelijk heb ik dan meer te vertellen over wedstrijden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 54877

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: