Thomas University - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Thomas University - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Thomas University

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

05 Februari 2012 | Verenigde Staten, Marianna

Alweer een week voorbij, de tijd vliegt!
Deze week een normale school week, maandag hadden we softbal vrij.
We hebben allemaal ons naam bordje op de lockers gekregen. Ze gingen mijn achternaam proberen te zeggen haha nou dat lukt ze niet echt!
We trainen nu echt wedstrijd gericht met veel individuele stations, leuk en gevarieerd. En met pitchen doen we nu extra dingen om klaar te zijn voor 7 innings.
Gisteren hadden we twee wedstrijden tegen Thomas University. Gewonnen met 14-1 en 2-0. Ik heb de eerste wedstrijd gegooid, het ging weer beter dan vorige week en 7 innings valt eigenlijk wel mee.
We speelden de tweede wedstrijd niet zo goed als de eerste, de pitcher gooide langzaam en we hadden heel veel moeite met aanpassen. Gelukkig scoorden we wel 2 punten en was dat genoeg.
Ik sla nu niet meer in wedstrijden, maar bij de warming-up sloeg ik weer een homerun en plaatsen van de bal gaat steeds een beetje beter dus ik blijf lekker werken.
Gisteren na de wedstrijden gedoucht en eten gemaakt, daarna naar de basketbalwedstrijden, de meiden verloren maar de jongens hebben gewonnen, die hebben nu grotere kans op state tournament.
Ow ik heb geen foto van de eye white.... het was toen al te vaag om op de foto te zien.... Ik kan geen foto's maken tijdens de wedstrijden, maar ik zal eens gaan zoeken naar iemand die mij foto's kan sturen van de wedstrijden.
Tot volgende week! Dan heb ik weer heel veel wedstrijden gespeeld :)


  • 05 Februari 2012 - 16:25

    Daniel:

    Die andere pitcher deed het toch beter met 0 punten tegen :p

  • 07 Februari 2012 - 12:56

    Hans.:

    Hoi Eva,
    Allereerst gefeliciteerd met je prijs voor sportster van de Bilt, iets om trots op te zijn, geldt ook voor je ouders en Centrals! Lijkt mij dat je je draai gevonden hebt met het softballen in Amerika, lekker. Afgelopen zondag waren Sarah en Andee er ook bij tijdens onze training en Stephanie was er ook want Jong Oranje had geen training. Gaat gelukkig de goede kant op!
    Vanavond weer in de kleine zaal en dan donderdag in de sporthal, op naar het buitenseizoen. Maarre, mischien eerst nog ff een elfstedentocht hoewel dat nog lang niet zeker is ondanks dat het hier al dagen, en vooral de nachten, errug koud is. Geef mij maar de zomer hoor!
    Veel succes en plezier met de komende wedstrijden.
    Groeten, Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 54939

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: