weer pitchen en video - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu weer pitchen en video - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

weer pitchen en video

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

Weer een dag voorbij, het gaat echt snel nu!
Vanochtend om 10 uur mn eerste les en een opdracht ingeleverd. We kregen de laatste aantekeningen en morgen hebben we een test. Dus de teller voor morgen staat op 3 testen.
Vandaag hadden we pas om 4 uur training omdat er bepaalde studie extra's waren.
Om 3 uur ben ik gaan pitchen. Niet alles ging even goed, maar het voelde wel veel beter dan 2 weken geleden. Mr Coach gaf wat aanwijzingen en het viel m op mn spins beter leken te werken dat eerst. Hij denkt dat ik misschien wel wat overtraind was na het hele seizoen in Nederland en gelijk hier elke dag gooien.
Wel fijn als dat er dan nu uit zou zijn:)
Als training werden we allemaal gefilmd met slaan. De rest keek naar de opname van de wedstrijd tegen FSU. Toch gek om mezelf te zien gooien, heel anders dan ik denk dat ik gooi.
Ben nu al benieuwd naar mn swing!
Morgen gaan ze pitchers filmen dus dan kan ik daar ook iets mee doen:)
Vanavond geen studie uren dus lekker gedoucht eten gemaakt en muziek geluisterd.
Morgenochtend 6am training, dan van 9 tot 12 lessen, om 2 uur training en dan om half 6 weer les. De les is alleen een toets dus ik denk dat ik binnen een half uur al klaar ben. Ook wel lekker:)
Nog 2 ochtendtrainingen, morgen de op een na laatste. De wekker staat al. Daarna hoef ik niet meer vroeg op dus dan ga ik lekker slapen!
Nu ook lekker slapen en morgen de laatste krachttraining voor de Fall.
Weltrustennn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 54944

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: