raar weer! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu raar weer! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

raar weer!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

07 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vanochtend training om 6 uur, we konden in ons t-shirt komen want het was benauwd. Gewichten gedaan en de oefeningen die we meekrijgen voor tijdens de vakantie. 6 dagen van de week oefeningen, dus dat wordt sporten tijdens het kerstdiner haha!
Na de ochtendtraining om 9 uur les.
Ik kreeg een toets terug, hij was niet goed gemaakt maar ik had een 10:D Omdat de test niet goed gemaakt was wordt het ' moeilijke' deel morgen opnieuw getest met precies dezelfde vragen. Ik dacht dat overschrijven van je aantekeningen en stencils het makkelijkst was, maar we gaan nu over op voorkennis van de vragen en antwoorden, moet niet gekker worden straks worden de antwoorden nog voor me ingevuld!
De tweede les was het doornemen van de aantekeningen voor de toets morgen en de derde les hadden we onze laatste toets van dit jaar. Het eerste vak wat ik heb afgesloten.
Na de lessen op mn kamer gegeten en uitgerust. Om half 2 zaten we net in de auto naar de training kregen we een sms dat we training hadden om 4 uur. Dus nog 2 uur wachten:(
Om 4 uur dan echt training. Alleen de pitchers moesten gooien en we werden gefilmd.
De warming-up ging best wel goed, maar op de video moest ik op een plaat gooien en dat ging helemaal niet lekker dus ik denk dat ik veel rare dingen ga zien. Maar opzich beter dan dat het ineens supergoed zou gaan want dan kan ik er niks uithalen.
Na de video ging ik met mn catcher extra werken aan het spinnen en op snelheid blijven. Uiteindelijk ging het echt goed. Ik moet niet teveel nadenken over mn spin of pitch maar focussen op de basis beweging over de powerline en goed vooruit afzetten dan gaat het beter. Dat ga ik onthouden:)
Na het pitchen moest ik naar mn les voor de toets. Ik was binnen 10 minuten klaar, ik wilde weer terug naar de training gaan, maar ze waren al klaar.
Ik ging mee met twee meiden naar Walmart om kadootjes te kopen voor onze kerstavond.
We gaan met nummers en namen een spel doen en iedereen neemt een kadootje mee. En we moeten een ' ugly sweater' aan. Een trui met iets grappigs of raars. Ik heb rood lint gekocht en dan ga ik mn trui versieren als een kadootje, hoop dat het lukt!
Vanavond kwam Chelsey langs om american pancakes te brengen. Ze hadden het in hun kamer gemaakt maar hadden een aantal over. Ik wilde ze als ontbijt bewaren maar ik moest nog koken dus ik heb ze als avondeten gegeten, superlekker!
Daarna mn spullen wat opgeruimd en geordend, klaar voor de koffer!
Nu lekker in mn bed en morgen slapen tot 8 uur, fijn:)
Drie lessen, drie testen en een training. Ik heb er zin in! Laatste dag school!
Good night:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 54899

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: