nog een vrije dag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu nog een vrije dag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

nog een vrije dag

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was weer het weekend.
Vandaag de hele dag niets gedaan, behalve uitrusten en de studie uren dus de blog wordt niet zo lang... Ow en ik heb de was gedaan:P
Morgen begint de laatste lesweek, ik heb een toets en moet een opdracht inleveren, dinsdag een andere opdracht en woensdag en donderdag een toets. Ik ben klaar voor ze allemaal!
We hebben alleen nog deze week training, wel jammer, maar het vroege opstaan ga ik niet missen.
Morgen moet ik nog even uitzoeken of ik volgende week nog testen heb maar voor nu lijkt het erop van niet en dat zou betekenen dat ik donderdagavond echt klaar ben voor school en training.
Dan boeken inleveren en inpakken voor vertrek, het gaat nu echt snel allemaal.
Gelukkig heb ik het nu hier ook naar mn zin en ga ik dan straks met plezier terugkomen voor het seizoen:)
Nu lekker slapen want morgen vroeg weer krachttraining, nog even wat spiermassa erbij kweken haha! Wel handig voor mn koffer ;)
Weltrusten allemaal en zet m op deze week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 54944

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: