vrije dag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu vrije dag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

vrije dag

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

De moeheid is eruit hoor! Ik heb vanochtend tot half 11 geslapen dus ik heb bijna 11 uur geslapen.
Eerst ontbijt gemaakt en een beetje op de computer. Daarna heb ik van alle rijst die ik over had van deze week rijstkoekjes gemaakt.
Om half 3 ben ik met een teamgenootje gaan hardlopen en slaan. Eerst onze ronde naar de rivier en dan om de campus heen en daarna na wat water zijn we naar de slagkooi gelopen en hebben we geslagen en toen weer terug.
Het was vandaag echt lekker weer, niet warm maar in korte broek en t-shirt was het perfect hardloopweer:)
Verder vandaag een film gekeken, de keuken en mn kamer weer wat opgeruimd en vanavond cupcakes gemaakt.
Morgen ga ik de was doen zodat de meeste kleren schoon zijn als ik straks in januari terugkom.
Wel handig dat we dit weekend vrij hebben en volgend weekend ook. Kan ik me spullen klaarmaken en zorgen dat mn kamer op orde is en schoon.
Ik snap nog steeds niet hoe maar ik vind het schoonmaken en opruimen hier totaal niet erg, muziek aan en al dansend vermaak ik me wel:P
Normaal zou ik wat huiswerk doen in het weekend, maar ik bewaar het nu maar voor de studie uren want anders heb ik dan niets te doen. Ook wel prima eigenlijk hoef ik daar verder niet aan te denken.
Ik ga nu zo even de foto's uploaden en dan straks weer slapen, morgen nog een keertje uitslapen en dan gaan we nog een week hard trainen! Heb er al zin in!
Have a good Sunday!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 54913

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: