druk maar anders - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu druk maar anders - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

druk maar anders

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

09 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo weer een drukke woensdag erop zitten.
Vanochtend om 6uur training. Ondanks mn knie gewoon getraind, ging wel prima.
Mn knie is dik en lijkt op een soort dartbord, paarse rand, rode rand en wit midden.
Na de training had ik om 9 uur les. Daarvoor heb ik mijn lerares voor biologie gemaild of ik vrij kon krijgen voor de avondles zodat ik met het team mee kon.
In de lessen van vandaag heb ik een project op gekregen. Ik verwachtte een hele opdracht met uitwerking enzo, maar het komt neer op schrijf een a4tje met tekst. Dus dat viel mee. Ik was in de les al klaar. Dinsdag toets over dit onderwerp.
De andere lessen waren verder normaal.
Na de lessen ben ik gaan lunchen in de cafetaria en daar kwam ik mn coaches tegen, toch middag training.
Ik heb lunch gegeten met mn teamgenootje en twee honkballers, ook wel gezellig zo in de cafetaria.
Na de lunch omkleden en naar het veld. In en outfield ging niet goed en we stopte halverwege omdat coaches niet tevreden waren. Opzich klopt het dat het niet goed ging, maar dat lijkt mij juist een reden om langer door te gaan... Daarna gingen we slaan. Ik sloeg weer wat beter dan gisteren aan het einde.
Na de training even wat ballen gegooid, maar ik mocht alleen maar opwarmen. In het begin deed ik dan gewoon al mn pitches zo'n 10x, maar dat is hier ongeveer een hele pitchertraining dus opwarmen komt neer op 30 ballen.
Ben benieuwd of ik nog 14 innings kan pitchen in Nederland straks.
Om kwart voor 5 waren we klaar met alles en ben ik gaan douchen en omkleden, Eindelijk was er een antwoord van mijn lerares en ik mocht gaan! Super aardig:)
Om half 6 vertrokken we, eerst eten halen en daarna doorgereden naar Dothan.
Ze hadden het over een fair, dus ik zag allemaal kraampjes en beesten voor me, maar het kwam neer op een kermis.
Ik ben in twee attracties geweest, maar bij de laatste voelde ik me heel misselijk en hoofdpijn. Niet echt goed, dus daarna heb ik een soort koek gegeten en verder wat rondgelopen.
Er werd gezegd dat we geen tijd kregen om terug te zijn in onze kamers en alle meiden werden helemaal enthousiast. Ik hoorde dat basketbal wel een tijd had, dus ik ben teruggegaan met hen en twee teamgenootjes die met die meiden waren.
Ik vond het wel leuk, maar ik voelde me niet lekker en morgen is gewoon school en training en ik heb een test. Ik lig lekker in mn bed nu en heb warme chocolade melk met marshmallows voor mezelf gemaakt.
Ik hoop dat de hoofdpijn weggaat want ik ben helemaal duizelig!
Nog 2 dagen Fall season, nog 1,5 week tot thanksgiving en nog 5 weken tot huis.
Tijd gaat toch wel snel. Ik hoop dat ik de 5 weken hier met de individuele training een stuk beter ga trainen en dat ik wat fitter wordt. Mijn schenen doen nu ook steeds zeer. Ik snap niet dat ik ineens allemaal pijntjes hier krijg... misschien is het eten toch van invloed...
Ow marion wat betreft de jongens, die zijn er wel hoor, sowieso het basketbal en honkbal team.
Ik heb ze niet allemaal gesproken, maar volgens mij zijn ze aardig:) Of ze ook echt leuk zijn moet ik misschien maar eens gaan uitvinden, hoewel ik ze toch niet kan meenemen naar Nederland;)
Groetjes aan iedereen:) Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 54951

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: