eruit! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu eruit! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

eruit!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

10 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was de laatste lesdag van deze week.
Vanochtend twee lessen, project ingeleverd en wat nieuwe aantekeningen gemaakt.
Daarna eten gehaald, super lekkere pasta:)
Om half 2 richting veld voor de training. Voor het eerst een training met ondershirt, het was echt best wel koud ineens zo, maar wel lekker ook.
In en outfield ging dit keer wel goed en we hebben het helemaal gedaan. Daarna slagtraining.
Ik begon een beetje wisselvallig en niet echt goed, maar de laatste ronde sloeg ik eerst de bal op de rand van het hek in midveld en daarna sloeg ik mn laatste bal eruit! Die gaan we erin houden!
Dit was de laatste echte Fallseason training, dus ik hoop dat ik we nog wel gaan slaan op het veld:P
Bij een sliding heb ik vandaag iets raars gedaan met mn enkel maar ik weet niet wat. Het deed pijn toen ik op stond, maar ik heb zover ik weet geen rare beweging gemaakt. Ik heb gewoon de training afgemaakt en gegooid ook. Nu na het douchen en stilgezeten te hebben doet het toch wel pijn:(
Vanavond na de training had ik les en een test, volgens mij ging het wel oké:)
Morgenochtend om 8uur vertrekken we naar Tallahassee voor een wedstrijd tegen Florida State University.
Na de wedstrijd gaan we terug naar Chipola en rusten, Om 4 uur beginnen we met slagtraining warming-up. We spelen om 6 uur en 8 uur tegen een team dat in principe minder is, de coaches willen afsluiten met een goed gevoel en goede wedstrijden.
Ik heb nu al heel veel zin in morgen, een universiteit team en voor het eerst thuiswedstrijden!! :D
Ik denk dat de wedstrijden online te volgen zijn via de website van chipola: www.chipola.edu en dan athletics, softbal, live video.
Het is voor jullie wel 1 uur 's nachts en 3uur 's nachts, maar dan weten jullie het;)
Straks lekker slapen en morgen fit zijn:)
Weltrusten nog:)

  • 11 November 2011 - 10:31

    Hans:

    Hoi Eva,
    Dan pas jullie eerste thuiswedstrijden? Een heleboel nog te goed zeker! De homerunbal moet je goed gewaren hoor, dat wordt vast een collectors item later, als je groot en beroemd ben :-) .
    Als ik wakker ben dan ga ik denk ik wel even kijken maar ik ga morgen met je vader baar de bondgraad in de Biltsche Hoek, da's lekker dichtbij, hebben ze goed gedaan bij de KNBSB.
    Ik hoop dat je geen hinder ondervindt van je enkel, zodat je lekker kan ballen tegen Florida State en tijden de eerste thuiswedstrijden.
    Have Fun !!

    Groeten, Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 54923

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: