au mn knie is blauw - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu au mn knie is blauw - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

au mn knie is blauw

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

08 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

De meest relaxte dag van de week zit er weer op.
Vanochtend om 10 uur een uurtje les, was zo voorbij. Daarna lunch gehaald en rustig aan gedaan tot half 2. De was weer gedaan en wat opgeruimd.
Om half 2 richting training en om half 3 training. We deaden slag training. We doen het hier in rondes met opdrachten en ik heb het de eerste ronde gehaald. Als laatste mag je dan met een illegale knuppel slaan, dus lekker hard. Ik sloeg echt mooie linedrives:) Die ga ik erin houden!
De tweede ronde haalde ik niet helemaal, dus ook geen lekkere knuppel jammergenoeg...
Bij het honklopen kreeg ik aanwijzingen van de coach en ondertussen ging de slaggroep over van bunten op slaan. Ik werd geraakt door een linedrive vlak boven mn rechter knie.
Gelukkig niet op een bot, maar het deed wel pijn!
Heb met ijs erop gezeten en tussendoor gestrecht.
Na de training ben ik wel gaan pitchen en dat ging eigenlijk wel prima. Niet echt veel pijn.
Daarna heb ik snel gedoucht en ben ik met 3 meiden naar Walmart gegaan voor boodschappen.
Los van dat ik wat spulletjes nodig had was het ook wel goed voor mn knie want zo bleef ik lopen.
Toen we terugkwamen was het al bijna 8 uur en moesten we naar de ACE lab om te studeren.
Ik heb de hoofdstukken voor biologie maar doorgenomen en ben daarna gaan tekenen. Ik hoop op nog een hoog cijfer, ik snap het in elk geval wel:)
Nu zit ik weer lekker in mn bed, mn knie is een blauwe plek met een dikke rode rand eromheen en het doet wel wat pijn met lopen. We zullen morgenochtend zien wat er van geworden is!
We beginnen morgen met een 6am training, weer vroeg op dus.
Daarna van 9 tot 12 les en naar de training om 13 uur. Dan trainen om 14 uur en van 5.30 tot 8.30 weer les. De drukste dag komt er weer aan.
Een aantal meiden had het erover dat we morgen met het team naar het Peanut Festival gaan, een soort fair/kermis.
Als het tijdens de training is kan ik gaan, maar ik hoorde ook dat het 's avonds pas echt leuk is dus dan kan ik denk ik niet mee. Ik verwacht namelijk niet dat ik zomaar vrij krijg van de 3uur biologie les.
We zullen zien, anders hou ik wel mn eigen fair in mn kamer:P Koken is ook leuk!
Nu snel slapen, dan is het opstaan minder erg hopelijk.
Tot morgen!!

  • 09 November 2011 - 21:34

    Marion Van Eijkeren :

    Hoi Eva, wat leuk om je verslagen te lezen en je foto's te bekijken. Ik hoor natuurlijk ook veel van Myriam, maar van jou is toch uit de 'eerste' hand. Spannende reis heb je gehad zeg, met die douane formaliteiten en daarna snel een arm infectie. Daar heb je je toch maar mooi doorheen geslagen. Zo te lezen ben je al best wel ingeburgerd en geniet je echt van het vele softballen. Ik moet zeggen dat ik niet alle termen snap, maar ik snap wel dat er veel bij komt kijken! Ook fijn dat de studie je makkelijk afgaat, dan kun je je vooral op softbal richten. Maar wat moet je vroeg op zeg! Ik weet wel dat ze in de States early ritsers zijn (ik herinner me breakfast meetings om 7 u 's ochtends! Kom daar in Nederland maar eens om.) Een vraagje: zijn er nog (leuke) mannen/jongens in je omgeving? Of is het alleen vrouwvolk? Gewoon nieuwsgierig, verder niets.
    Nou Eva, geniet lekker verder en groeten ook van de mannen hier, Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 54935

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: