6-7 uur training op 1 dag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu 6-7 uur training op 1 dag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

6-7 uur training op 1 dag

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

31 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo dat was weer een vroege ochtend vandaag, na een weekend lekker rustig aan. Om half 6 op en om 6uur training. 
Pitchers gingen apart krachttraining doen, wat ik leuk vind want maakt me (hopelijk) op een nieuw vlak beter:)
Na de training terug naar m'n kamer en klaarmaken voor school. Ik had m'n eerste echte test, dus niet online. Volgens mij ging het wel goed:) ik weet nu in elk geval hoe deze test werkt.
Na de eerste les had ik tussenuur vrij. Ik kwam een van de honkballers tegen en heb daar poosje mee staan praten. Hij vroeg of ik al beter gooide want ik had m verteld dat ik niet zo goed deed als ik wilde. Ik zei dat het wat beter was maar nog steeds niet goed. Hij vertelde hij zijn eerste jaar ook alles fout deed en niks lukte en toen ie eenmaal gewend was ging t prima dus daar vertrouw ik maar op:) Daarna lunch gegeten en daarna de tweede les. Die les was sportsmanagement. Het is best wel interessant, we volgen nu de 'staking' in de NBA, wat de oorzaken en gevolgen zijn en hoe het systeem in elkaar zit. Zo leer ik Amerikaanse sport wat beter kennen:)
Na de lessen om half 2 naar t veld en om half 3 training. 
Het stonk enorm bij het veld door een dood hert in de berm. Ik werd er misselijk van en buikpijn dus ik hoop dat ie morgen weggehaald is. De training duurde 4 uur bij elkaar. Outfield ging redelijk, maar nog steeds rare acties:s aan slag moesten we bunts neerleggen in vakken. Ik deed ze allemaal perfect! Daarna slaan, ging beter dan andere keren, maar echt tevreden ben ik nog niet. Na de training wilde ik als enige pitchen en niemand wilde catchen, uiteindelijk ging wel iemand maar die bleef staan dus echt spots gooien kon niet... Halverwege kwam de coach en zei dat dat niet zo kon en of om 8uur wilde pitchen, prima natuurlijk want zoveel anders heb ik niet te doen:p 
Dus eerst terug naar m'n kamer en gegeten en een uur later terug naar t veld. Even lekker gegooid:) Mr coach ging m'n snelheden meten en ik kwam nu op 63 voor fastball:) dus we gaan omhoog! Als elke maand 2mph oplevert kom ik terug als kanon! Wel opvallend dat m'n spins verschillende snelheden opleveren ik hoop ze wat meer te kunnen versnellen:)
Nu net lekker even lang gedoucht m'n bovenbeen voelt wat geforceerd dus even oppassen maar en goed warm houden..
Morgen heb ik geen les dus ik ga lekker slapen zonder wekker, slaapt toch altijd rustiger. 
Ook al ging de training niet alles zoals ik zou kunnen doen ik voelde me wel beter vandaag. Ik raak gewend aan het team, de manier van trainen en probeer toch een beetje m'n eigen dingen erin te verwerken. Zoals vanavond zo even pitchen met snelheidsmeter en werken aan locaties maakt het dan weer duidelijk waarom ik dit zo graag wilde. Ik heb nog steeds af en toe vlagen van heimwee en dat ik me niet fijn voel maar dat lijkt me ook wel gezond. Vanochtend voor m'n les sprak ik even met een van de basketballers en hij komt uit new york. Hij zei dat hij ook nog heimwee had. En hij vond dat ik wel heel ver weg was :p NY is ook zeker niet dichtbij hier!
Ik ga nu lekker slapen, ben weer moe van alle training en indrukken. Weltrusten allemaal:)

  • 01 November 2011 - 09:16

    Franka:

    Je komt toch wel weer terug naar NL he eva? Dat je er niet vandoor gaat met een honkballer uit NY ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 54941

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: