kokendd:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu kokendd:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

kokendd:)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

30 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was alweer mijn vrije weekend! Dat ging snel, maar dat betekent ook weer eerder Nederland en ik heb eigenlijk ook wel weer zin in de week.
Vannacht heb ik 11 uur geslapen, dus ik was echt moe. Ik had niet eens door dat ik zo moe was, maar de eerste dag zonder wekker was duidelijk goed voor me. Na mn ontbijt lekker terug in bed en mail checken, bleek mn creditcard toch niet geaccepteerd. Na wat mailen met de site en thuis is het uiteindelijk gelukt. Dus hij gaat toch echt komen:)
Vanmiddag heb ik mn pompoen opengesneden en heb ik pompoenpannenkoekjes gebakken, echt heel lekker! Ik heb er heel veel dus goed verpakt voor de komende dagen. De pitten heb ik geroosterd met wat zout in een pan en ook die waren lekker.
Na de pannenkoeken en pitten ben ik begonnen aan de gehaktballen, geen teamgenootjes om ze te proeven want we hadden study hall, dus ik heb er niet heel veel gemaakt. Wel wat extra zodat ik ze morgen ook kan eten. Ook de pasta wat meer gemaakt en nog wat saus dus morgen hoef ik niks vers te koken. Wel makkelijk na de training:)
Vanavond dus weer studeren van 7 tot half 9, ik was mn biologie maar gaan lezen, maar na 45 minuten kwamen ze langs dat we toch geen study hall hadden... Echt zo handig geregeld hier.
maar ik heb weer wat biologie gelezen:P
Morgen heb ik een test voor care&prevention, zonder aantekeningen, dus iedereen was in shock in de klas. Ik dacht dat het idee van een test was dat je iets leert en niet overschrijft dus ik vond het vrij normaal. Maar blijkbaar mag je hier meestal je aantekeingen erbij:P
Dinsdag geen les, woensdag een test voor sportsmanagement en biologie en donderdag normaal les.
Zondag gaan we tegen University of Floridag spelen, die hebben de naam heel goed te zijn dus ik heb er heel veel zin in om daartegen te gooien! We hebben nog maar 3 wedstrijden te gaan in de Fall season, ben benieuwd wat we daarna in de weekenden gaan doen.
Morgen ochtend beginnen we met 6ams, goed begin na een weekend rust, maar wel vroeg weer!
ow trouwens in Nederland is de klok gisterennacht achteruit gegaan, maar hier is dat pas volgende week! Dus deze week is het verschil 6 uur. Ben ik toch iets dichterbij:D
slaap lekker verder nog allemaal:)

  • 31 Oktober 2011 - 11:41

    Henk Van Zijtveld:

    Hoi Eva, Gefeliciteerd met je verkiezing tot meest opmerkelijke speelster Dames 1 Centrals 2011. Zeer verdiend ook. Zo dus je kan ook gehakt ballen maken lees ik, nou ik ben benieuwd?

    Gr, Henk

  • 31 Oktober 2011 - 17:36

    Mirjam:

    Nou Eva, als je weer in NL bent en je verveelt je, dan ben je van harte welkom in onze Utrechtse keuken :-)))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 54920

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: