Halve dag bed, halve dag veld - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Halve dag bed, halve dag veld - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Halve dag bed, halve dag veld

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

01 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was m'n les vrije dag. Zeer nuttig besteed aan elf uur slaap vannacht! M'n been voelde nog steeds pijnlijk en stijf vanochtend maar voelt nu beter:)
Om half 10 m'n ontbijt gehaald en daarna weer lekker in m'n bed gaan liggen! Om half 2 richting training. De training was weer 3,5 uur. We deden eerst in en outfield en daarna soort wedstrijd maar de coach pitchte en posities wisselden na fouten. Als je een slagbal liet gaan moest je twee rondjes rennen langs het hek, maar ineens hadden 5 achter elkaar dat en moesten we voor straf hardlopen. Langs het hek tot halverwege joggen en dan andere helft sprinten. 8x! Ik liep met meisje dat misschien wel snelste van t team is. Eerste ronde waren we gelijk, maar elke ronde verder was ik steeds een stukje sneller:) toch fijn conditie!
Daarna werden de beste 9 in het veld gezet en ik stond erin! Hoppa:) dat was wel fijn want de training ging ook wat beter. Nog steeds ben ik teveel onzeker maar ik heb steeds meer goede snelle acties:) 
Na de training gepitcht en dat ging niet slecht. Ik heb nieuwe changeup en die ging aantal keer echt mooi, maar ook aantal keer heel lelijk dus daar ga ik maar even aan werken. 
Ik merk met pitchen zo erg verschil door elke dag gooien. M'n arm is eraan gewend en ik voel dat ik langzaam meer controle en invloed krijg op m'n pitches. Ik hoop dat het steeds beetje beter gaat gaan, dan kan ik straks gooien wat ik maar wil!
Na de training gedoucht en gegeten, nu zijn de gehaktballen toch echt op... Dus morgen weer wat nieuws maken. Om 8 uur hadden we weer studeren, maar nu moeten we met z'n allen in een lokaal zodat je wel moet studeren. Ik de stof voor m'n testen van morgen doorgenomen en dat moet goed gaan komen hoop ik.
Ik had een mail dat m'n laptop morgen aankomt, dat zou toch wel snel zijn! Ik moet kijken of ik m ergens in het drukke schema op kan halen en installeren, maar donderdag heb ik daar wel wat tijd voor:) 
Morgen 6am training, dan om 9 uur les tot 12 met een test. Om 12 uur moet ik naar iemand toe waar ik lessen voor de spring krijg. Ik hoop dat ik wat zelf mag kiezen, want ik hoorde dat je ook koken kan doen! Dat wil ik natuurlijk wel:) 
Daarna snel lunch halen en eten en om 1 uur naar de training. Hoe ik dat ga doen is me een raadsel in 10minuten maar toch vrij belangrijk... Om 2 uur trainen en om half 6 les met m'n biologie test tot half 9. En daarna tot half 10 studeren, wat heel moeilijk gaat worden zonder enig huiswerk of openstaande test:p en dan rust! Woensdag is duidelijk de drukste dag!
Dus dat word donderdag m'n laptop uitproberen en installeren.  Maargoed alleen het idee al dat ie morgen komt maakt me blij:)
nu lekker slapen ben weer moe... Heb ook hoofdpijn, denk toch dat we tijdens trainingen te weinig drinken:( we hebben alleen een kraantje waar we af en toe paar slokken van kunnen nemen. Ik drink voor de training minstens 1 liter en daarna ook maar daartussen zit te lang tijd denk ik... 
Tot morgen allemaal, misschien was dit mn laatste blog vanaf m'n iPod! Of anders als het goed is de op een na laatste:)
Good night everyone!

  • 02 November 2011 - 12:49

    Hans.:

    Ongeloofloos zo druk als jij bezig blijft, Eva! Mazzel dat jij goed kan plannen anders komt daar niets van terecht. Goed opletten he tijdens de kookles dan kan je inderdaad eens een specialiteit uit Florida gaan maken hier. Heb je succes met je Bilthovense meatballs? Lekker dat je laptop eindelijk komt, dan kan je je daar weer op uitleven. Je weet het wat het drinken betreft: Als je dortdt hebt dan is het te laat! Veel plezier maar weer.

    Groeten, Hans.

  • 02 November 2011 - 13:17

    Marjolijn :

    Hoi Eva, ik zou ook hoofdpijn krijgen als ik moet doen wat jij allemaal op één dag doet. En als ze daar ook een prijs hebben voor de MOS móet jij hem wel weer krijgen!! Goed bezig hoor. En veel plezier straks met je nieuwe laptop.
    Groetjes Marjolijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 54906

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: