nieuwe lessen en geen teamtraining - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu nieuwe lessen en geen teamtraining - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

nieuwe lessen en geen teamtraining

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Wat een rare dag! Chaotisch... Vanochtend 6am. De pitchers deden een aparte training. Krachttraining en wat conditie dingen, superleuk! Daarvoor wil ik wel opstaan zo vroeg.
Na de training van 9 tot 12 les, we moesten huiswerk doen maar niemand had het af dus volgende week maandag is de nieuwe deadline. Dat is nog een makkelijk. Na de lessen kregen we een sms dat er geen team training was dus ik hoefde niet te haasten en heb boeken gehaald voor de nieuwe lessen. Lunch gehaald in de cafetaria en mn was gedaan. Ik heb allemaal rode vlekken op mn buik en benen dus ik ben waarschijnlijk allergisch voor mn beddengoed... Hopelijk na de was is het beter, anders moet ik andere halen...
Tussen de middag hadden we wel een studie verplichting. Ik heb een nieuwe test gemaakt en had een 9,6 en heb nu een 9,2 gemiddeld.
Daarna heb ik teamgenootje geholpen met scheikunde.
vanavond mijn eerste biologie les, 3uur lang. Ik had er zin in en verwachtte een leuke les die wat moeilijker zou zijn, maar het was nog saaier omdat ik dit allemaal al gehad heb...gelukkig mochten we een uur eerder weg omdat we klaar waren, ik viel echt bijna in slaap! Ik moest wel lachen toen ze het Golgiapparaat vergeleek met een stapel pancakes die je indrukt met je duim... Dat is nog eens amerikaans lesgeven!
Na de les ben ik gaan pitchen en daarna heb ik als catcher gezeten voor een andere pitcher. Eigenlijk veel leuker dan pitchen. Maar dat zal m nooit worden met mn linkse arm:P
Ik ben heel moe na alle nieuwe dingen vandaag, maar het was wel een leuke dag:)
Morgen weer teamtraining en lessen. En waarschijnlijk naar Walmart om onze kamer wat te versieren voor halloween.
slaap lekker nog allemaal! Good night:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 54945

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: