wat is er toch met mn huid?! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu wat is er toch met mn huid?! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

wat is er toch met mn huid?!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

21 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vanochtend geen ochtend training maar mijn kamergenootje had les om 8 uur dus dan is het nodig om om half 7 op te staan het licht aan te doen en vooral niet stil te doen, dus ik was ook om half 7 wakker, zo fijn... maargoed zo heb ik wel een langere dag zullen we maar denken.
Eerst even skypen en daarna om 9 uur les tot 11. Was weer goed te doen en was zo voorbij. Lunch gehaald en mijn huiswerk gelijk maar gemaakt dus dat is ook weer af voor volgende week.
Om half 2 op weg naar de training en om half 3 training. We begonnen en mijn huid voelde niet zo goed, het deed overal pijn. Na de warming-up werd het alleen maar erger en moest ik naar binnen op de fiets. Na 9mijl vond ik het wel genoeg en ging ik weer naar buiten. Ze verklaarde me voor gek dat ik zoveel had gefietst, maar dat is iets Nederlands denk ik;)
Na het fietsen heb ik hele tijd op de bank gezeten omdat ik duizelig was en het super koud had. Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn huid want die doet wel vaker raar, maar nu heb ik overal rode vlekken, jeuk en het doet pijn als ik erlangs ga. Ik hoop dat het morgen wegtrekt, want dit schiet natuurlijk niet op als ik steeds een nieuw pijntje krijg.
Toen ik me beter voelde heb ik nog wat geslagen en daarna moest ik naar mijn les biologie. Snel douchen, in 5min zat ik in mijn les, dat ga ik proberen erin te houden!
De les was weer niet heel diepgaand en er werd dit keer een vergelijking gemaakt met cola en ijs om osmose uit te leggen. Het slaat eigenlijk nergens op maar iedereen lijkt het daardoor te snappen en het maakt mijn les wat leuker dus ik vind het prima. We zijn nu beland bij DNA dus dat is altijd wel interessant:)
na de les mijn avondeten gegeten en ik ga zo lekker slapen want ik ben moe en morgen weer om 6uur training.
Ow op facebook staan nu de foto's van alle Chipola atleten en er is een soort competitie wie de meeste likes krijgt, dus als je toevallig op facebook bent like even mijn foto!:D
Zou toch wel een stunt zijn als de nederlandse wint!
Weltrusten allemaal!

  • 21 Oktober 2011 - 09:05

    Ariana:

    Ik hoop dat je huid snel bijtrekt!
    Heel veel succes en plezier nog en ik blijf je volgen! :P

    Groetjes Ariana

    ps. haha, ik heb ff gechecked en je hebt tot nu toe de meeste likes ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 54910

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: