regen!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu regen!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

regen!!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo dat was de Fallbreak alweer!
Gisteren ben ik met Chandler naar Tallahassee geweest. Ze heeft me haar high school laten zien en we zijn naar het FSU stadion geweest en het softbal veld daar. Zo mooi! Stiekem zou ik wel voor een grote universiteit willen spelen haha!
Na de 'rondleiding' gingen we naar haar huis en heb ik haar broertjes gezien, super grappig en vol energie waren ze!:D
Als lunch hebben we mexicaans gegeten, heerlijk. Daarna zijn we naar de Mall gereden. Mn kamergenootje en nog een teamgenootje waren daar ook maar na 2 winkels gingen we toch maar apart winkelen. Chandler bleek ze ook niet zo aardig te vinden.
Ik heb mintgroene schoenen gekocht (zie foto) waar ik helemaal blij mee ben:D En bij bath and bodyworks een paar kleine verschillende bodylotions.
Chandlers moeder was jarig en daarvoor gingen we een cookiecake laten maken met Happy Birthday MOM erop.
Na de mall zijn we nog naar een sportwinkel gegaan en heb ik een shirt gekocht.
Omdat Chandler's moeder jarig was zijn we daar gaan eten en haar vader had gekookt. Kip met groenten en aardappels, bijna nederlands haha! En als toetje de cookiecake, die was echt lekker!
Om 8 uur zijn we weer richting Marianna gegaan. De autorit heen was al heel gezellig en terug weer. Ik ben heel wat over haar te weten gekomen en ik heb haar over mijn dingen verteld. Ik denk dat ik met haar wel goed overweg kan:)
Vandaag zouden we pompoenen gaan halen en versieren maar omdat het vanochtend super hard regende is het nu verplaatst naar volgende week. We zijn gaan bowlen met het team en mijn groepje won!! We waren echt goed:P
Vanavond hebben we gegeten in een soort kerk waar de moeder van een teamgenootje werkt. Ze hadden speciaal voor ons gekookt en halloween cupcakes gekocht. Het was super lekker en we mochten ook wat meenemen naar huis, dus voor morgen heb ik ook lekker eten:)
Tussen de middag kwam een van de honkballers langs en ging zomaar op mn bed liggen waar ik met mn laptop zat. Misschien moet ik maar ns duidelijk maken dat ik niet hetzelfde ben als een paar van mn teamgenootjes die het hele team afgaan, haha:P
Ik heb vanaf morgen waarschijnlijk een nieuw rooster, ik moet het nog even precies uitzoeken, maar waarschijnlijk heb ik alleen nog avondlessen van half 6 tot half 9, dus na de training. Ik ga algebra doen, bio science en orientation. Dus ik denk dat ik het leuk ga vinden:)
Vanavond heb ik alvast de eerste week orientation online gemaakt en ik had een 8,6. Opzich prima, maar ik wil hoger haha!
Ik ga nu zo slapen want morgen weer 6am training, weltrusten allemaal nog!!

  • 19 Oktober 2011 - 07:46

    Lara:

    hee Eef,
    Goed zo! laat die jongens daar maar weten dat ze je niet zomaar krijgen haha
    ik ben blij dat je het nu wel naar je in hebt. xoxo je zusje

  • 19 Oktober 2011 - 15:45

    PETER CENTRALS :

    Hoi Eva
    je heb er wel een wekend op zitte damen
    nou dat je het heb volgehouden god hoor
    jeheb nu zeker naar zo,n softbal weekend weer een hoop op gestoken ,
    kan je weer meenemen als je weer thuis bent en hier speeld .
    heb de foto van je arm gezien lijkt zeker op een kogel gat hahahhah
    oja wat zit je haar leuk
    nou doe rustig aan en ik blijf je volgen .
    je moet zeker ere een boek van maken .

    gr peter centrals

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 54939

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: