het weekend LSU - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu het weekend LSU - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

het weekend LSU

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo we zijn weer 3 dagen verder! Wat een weekend haha.
Vrijdag ochtend om 8 uur training op het veld en ik de cages. Slaan en outfield. Mijn arm deed wat pijn dus ik mocht niet lange aangooien maken, maar slaan ging best wel goed.
Na de training met 2 teamgenootjes bij Mcdonalds lunch gehaald en om 12 uur na alles ingepakt te hebben en geordend in de bus op weg naar Louisiana.
Een reis van bijna 7 uur, 3 films en heel wat slaap later kwamen we aan. Eerst avondeten bij een buffet en daarna door naar het hotel. Ik had weer de kamergenootjes die ik eerst had, min 1 want die moest naar een andere kamer. Het was weer gezellige kamer:) En in de ochtend hadden ze mn haar gestyled. Wat een ander gezicht haha, ik vond het heel mooi:) Leek nu wel amerikaans:P Ik heb een foto dus die zal ik bij de volgende blog uploaden.
Volgende ochtend eerst naar de subway om brood te halen en daarna naar het veld van Lousiana State University.
Supergroot football stadion, cross country, volleybal en wat nog meer. En wij speelde natuurlijk in het softbalstadion.
De eerste wedstrijd tegen LSU zelf. Ik mocht de laatste inning gooien, ik was zelf niet echt tevreden, maar coaches wel. We verloren de wedstrijd met 1 punt verschil. De wedstrijd daarna tegen een ander team mocht ik starten, wat een ramp! Ik gooide niet geweldig maar we hadden uit de inning moeten komen zonder tegen punten en het weren er 4. Tweede inning mocht ik nog gooien omdat het niet aan mij lag, maar weer scoorde ze 6 punten door allerlei fouten en 2x 4-wijd. Daarna nog in het rechtsveld maar had geen bla. Ik voelde me echt schuldig... we verloren 10-0. In de nabespreking bleek dat ze niet ontevreden waren over mij, maar over mn catcher die veel niet ving en niet framede (hoe scrhijf je dat?) Ik weet niet of ze dat doen om mij te beschermen ofzo maar ik vond gewoon dat ik niet zo lelijk moest gooien haha. Ik voelde me echt vervelend die avond.
Na de wedstrijden gingen we naar het hotel en eten. Inmiddels al 1 uur 's nachts.
Volgende ochtend om 7.45 weer in de bus op weg naar het veld. Echt veel slaap zat er dus niet in.
Eerste wedstrijd begon ik op de bank, maar halverwege ging ik naar het rechtsveld. Ik heb alweer geen bal gehad. Aan slag sloeg ik rbi honkslag linedrive dus daar was ik wel blij mee! We wonnen de wedstrijd met 4-0.
Tweede wedstrijd was ik de dh. Alleen slaan dus. Ik begon met 4-wijd, daarna kreeg ik uit vanwege stoten met 2 slag, maar ik slapte dus de coaches werden boos op de scheidsrechter:P Daarna in de 7de inning ging ik pitchen, ik had heel snel 3 uit, field bal naar mij en uit op 1, maar bij de laaste kregen we catcher interference, en de slagvrouw daarna ook en een error in het veld had ik ineens honken vol zonder slechte pitch! Ik kwam eruit met pop-up naar tweede honkvrouw. Daarna 8ste inning omdat het 1-1 was. Ik was tweede aan slag en degene voor me ging uit. Ik sloeg honkslag en 1ste honk bezet. Ik kreeg pinchrunner omdat ik nog moest pitchen en mijn pinchrunner scoorde het winnende punt! Dus dit was een betere dag dan zaterdag! Nog steeds niet al mn pitches zo goed en teveel wijdballen maar we gaan de goede kant op:)
Na de wedstrijden gingen we bij de Tiger kijken. Ze hebben een tijgerhok naar het football statdion met een echt tijger haha! Hij lag te slapen dus heel interessant was ie niet, maar leuk om even gezien te hebben.
Daarna tanken met de bus en avondeten en door naar huis. Weer een lange rit! We waren om half 2 gedouched en wel in bed. Dat was weer een weekend!
Vandaag hebben we vrij en ga ik met mn kamergenootje en nog teamgenootje naar Tallahassee om te winkelen en vanavond nog even slaan waarschijnlijk.
Mn arm ziet er goed uit, nog steeds open maar schoon en het jeukt dus dat is een goed teken.
Het was echt superwarm waar we waren, nog erger dan hier! Zoveel water gedronken, wist niet dat dat kon haha.
Ik ga nu uit mn bed en klaar maken om te gaan.
Jullie allemaal fijn weekend gehad?:)
Ik denk dat ik vanavond weer een blog schrijf en anders zeker morgenavond!
Liefs, Eva

  • 17 Oktober 2011 - 16:10

    Alexander(van Daniël:

    Niet the hard zijn voor jezelf hea!

  • 18 Oktober 2011 - 04:04

    Marjolein:

    Eef!! Niet vergeten om even te laten weten als jullie toevallig in de Buurt spelen hè!!!:) lijkt me leuk om je snel weer te zien:) fijn dat het beter met je gaat, genieten!!

  • 18 Oktober 2011 - 07:27

    Hans:

    Hoi Eva, jij maakt in 1 weekend mee wat andere mensen in hun hele leven nog niet meemaken geloof ik! Absoluut geen saai leventje :-) .
    Als ik de wedstrijdverslagen van je lees dan spelen jullie erg wisselvallig, da's 1 van de kenmerken van een jong team. Zolang er maar een stijgende lijn in zit komt het allemaal goed. Wel grote afstanden daar he, da's wat anders dan uit bij TTT. En dat vinden de klagers al ver dan! Voor de zoveelste keer lijkt hier de herfst begonnen vanochtend :-( , wachten maar weer op het voorjaar.
    OK, Eva, veel plezier maar weer in sunny Florida.

    Groeten, Hans.

  • 18 Oktober 2011 - 11:44

    Mirjam:

    Schoenen erg leuk, haar knap gedaan maar met krullen ben je veel mooier en wond op arm dóódeng!
    Groeten uit wisselvallig en guur Utrecht. Ps breaking news Erwin Koeman opgestapt bij fc Utrecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 54924

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: