spelletjes training - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu spelletjes training - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

spelletjes training

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

12 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo dat was de tweede dinsdag hier. Vandaag had ik wel les, 1 uurtje. Het was sportspsychology. Ik merk aan mezelf dat ik het niet heel leuk vind omdat alles 3x wordt herhaald. Alle lessen die ik gehad heb tot nu toe wordt steeds een heel klein nieuw iets uitgelegd en dan weer in herhaling met alles. Ik heb geen huiswerk voor de vakken tot nu toe.En nu komt de grap... Een aantal meiden haalt onvoldoendes en daarom zijn er verplichte studie uren ingeroosterd. Je moet in de 'woonkamer'bij het raam zitten zodat ze kunnen zien dat je studeert en je mag niets anders doen. Dat heb ik nu... van half 9 tot 10. Ik lag al in mn bed want morgen hebben we training om 6 uur, maar ik moest er weer uit en moet studeren terwijl ik geen huiswerk heb en alles snap. Ik wilde alleen nog een verslag schrijven van vandaag en dan slapen maar ik moet dus nu 1,5 lang wakker blijven en voor een raam zitten, doen alsof ik studeer... Gelukkig mag ik mn laptop gebruiken dus kan ik nu even schrijven, want anders kan ik nog pas later slapen.
Nou genoeg gezeurd haha, vandaag:
Vanochtend mn arm verschoond met nieuw verband en dus eerst een uurtje les. Daarna ben ik eten gaan halen. Superlekker was het deze keer, pasta met broccoli:)
Na het eten even tijd om te skypen e.d. dinsdag is een rustig dagje:)
om half 2 op weg naar de training en om half 3 training. Na de warming-up bleek dat we niet gingen softballen echt, maar allemaal spelletjes. Van dieren nadoen tot ballen op een rondje gooien tot duiken omdat je niet in een vierkant mocht staan. Het leverde een hoop lol op. Uiteindelijk als laatste gingen we touwtrekken en wij wonnen! We hebben maar 1 spel verloren met mijn team:)
Na de training terug naar de dorms en precies toen ik het verband van mn arm had gehaald en het dingetje wat er in zat eruit getrokken (pijn viel mee gelukkig) kregen we een sms dat alle pitchers naar de cages moesten om te gaan pitchen.. echt zo handig... dus snel verband erom en gaan pitchen. Mn snelheid was veel beter dan vorige week dus ik hoop dat ik dat nu vast kan houden:)
Ik zou met mn kamergenootje en nog een teamgenootje ergens gaan eten, dus ze zei pitch snel.. maarja dat kan natuurlijk niet echt. Toen ik klaar was bleek dat ze met zn tweeen waren gegaan. Daar stond ik dan bij het veld... toen ben ik met mn catcher meegereden en heb zelf kip met groenten gemaakt. Ik merk dat mn kamergenootje niet heel aardig is, ze commandeert de hele tijd en geeft alleen maar om zichzelf. Best lastig maar ik probeer me er niet teveel van aan te trekken en zelf mn eigen dingen te doen met andere meiden van het team, die me wel helpen als ik iets vraag en me niet laten staan bij het veld.
De wond op mn arm zag er naar mijn idee niet heel goed uit. Volgens mij heeft ze het heel lelijk opengesneden en er zit nog steeds een rood blauwe bult. Toen ik het stukje eruit had getrokken kon ik zo nog van alles eruit duwen dus ik hoop maar dat het morgen beter eruit ziet... Ik neem trouw mn medicijnen en smeer de zalf dus daar kan het niet aan liggen.
Morgen drie uur les en dan moeten we op de foto. Ben benieuwd wat voor happening dat wordt haha:P Daarna training en waarschijnlijk ga ik voor deel van het team pannenkoeken maken:)
Zo ik moet nog een uur studeren.. wat te doen haha ik denk dat ik mn aantekeningen maar eens door ga nemen op engelse woorden waar ik niet precies de betekenis van weet.
Tot morgenn:)

  • 12 Oktober 2011 - 06:33

    Hans:

    Hallo Eva, vanuit het zwaar bewolkte regenachtige Nederland. Net doen alsof je studeert, dat heb ik ook jaren gedaan, ging mij bijzonder goed af! Achteraf misschien niet zo erg slim maar ja, gedane zaken nemen geen keer! Een rustig dagje kan ook geen kwaad, dat hoort er ook bij. Misschien kan je dat spel van die dieren uitleggen eens goed doornemen met Bart als je terug bent want volgens mij hebben we dat nog nooit gedaan met ons team. Niet echt aardig die kamergenoot van je dus, kijk het nog ff aan en anders stuur je de mafia uit Miami maar op haar af. Je begrijpt trouwens wel dat we allemaal heel nieuwsgierig naar je pannekoeken zijn inmiddels he.... Sterkte met je arm, hou je haaks! Groeten, Hans.

  • 12 Oktober 2011 - 18:45

    Peter Centrals :

    hoi eva
    je moet gewoon lak aan je kamer genoot hebben .
    zij heeft zeker thuis niks tevertellen ,
    daarom probeerdt ze het bij jou .
    hellaas ben jij een holander en die krijg je niet klein hahahahahahahah
    laat jeniet gek maken door die yank
    gr peter centrals

  • 12 Oktober 2011 - 18:45

    Peter Centrals :

    hoi eva
    je moet gewoon lak aan je kamer genoot hebben .
    zij heeft zeker thuis niks tevertellen ,
    daarom probeerdt ze het bij jou .
    hellaas ben jij een holander en die krijg je niet klein hahahahahahahah
    laat jeniet gek maken door die yank
    gr peter centrals

  • 12 Oktober 2011 - 18:46

    Peter Centrals :

    hoi eva
    je moet gewoon lak aan je kamer genoot hebben .
    zij heeft zeker thuis niks tevertellen ,
    daarom probeerdt ze het bij jou .
    hellaas ben jij een holander en die krijg je niet klein hahahahahahahah
    laat jeniet gek maken door die yank
    gr peter centrals

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 54956

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: