rare dag, maar minder heimwee - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu rare dag, maar minder heimwee - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

rare dag, maar minder heimwee

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hoi Allemaal, mn arm lijkt opgelost:D
Ik begin maar bij het begin van vandaag, vroeg! Om half 6 op en met de auto naar de training want het regende keihard... wie had dat gedacht hier nu al haha.
Voor de training begon ging mn verband van de wond af en moest er nieuwe omheen gedaan worden. Daarna heb ik alle krachttraining gedaan, maar bij stretchen kwam de arts van Chipola langs om ernaar te kijken en moest het eraf. Hij zei dat ik naar het ziekenhuis moest en dat ze zouden opensnijden. Hij verbond het opnieuw met een nieuwe zalf en ik moest wachten tot ik naar het ziekenhuis kon. Ik heb de hele ochtend gewacht en ben uiteindelijk maar gaan eten en daarna naar de training gegaan die 1,5 uur vervroegd was zonder mijn medeweten dus ik moest haasten. Op de training aangekomen moest ik na 10 minuten alweer weg omdat ik naar het ziekenhuis moest.
Het ziekenhuis zag er totaal niet uit als een ziekenhuis, amateuristisch en niet echt schoon. Maar later toen ik eenmaal behandeld werd deden ze alles heel netjes en waren ze heel aardig dus dat viel alles mee. Ik kreeg een verdoving die behoorlijk pijn deed en daarna sneed ze de bult open en ging ze alles eruit duwen. Ze was helemaal verbaasd hoeveel er wel niet uit kwam. Ze zei dat ik waarschijnlijk twee over elkaar had en daarom ook veel pijn had. Na heel wat geregel, omdat ik internationale verzekering heb, heb ik nu mn medicijnen gekregen. Ik moet antibiotica smeren en innemen en wassen met speciale zeep en dan dan het als het goed is niet meer gebeuren. Maar ik blijf opletten!
Er zit nu een stukje plastic in wat ik er morgen uit mag halen. Dan moet het in een paar dagen pijn vrij zijn:)
Na al het geregel ben ik met de meiden van de kamer naast me boodschappen gaan doen want mn eigen roommate was er niet en ik wilde graag zeker zijn dat ik mn medicijnen kon hebben.
Ik heb een telefoon gekocht voor hier een prepaid, maar hij is supermooi haha wie had dat gedacht. Wel fijn dat ik een nummer heb hier want dan krijg ik ook bericht als er iets veranderd in het schema of als ze me kwijt zijn haha.
Het was echt gezellig boodschappen doen. Ik had een lijstje en ze hielpen met alles dat was wel fijn want mn kamergenootje liet me maar gewoon aan mn lot over eigenlijk.
Ik heb nu wat gezonder eten kunnen halen en genoeg drinken en ik heb een pillow pet gekocht. Bijna alle meiden hier hebben er eentje. Het is een knuffel in de vorm van een dier met een speciale betekenis en hij krijgt een naam. Hij is superzacht en de naam van mijne is Bently haha. Hoop dat ie geluk brengt ook al ben ik niet heel bijgelovig, hij ligt lekker:P
Vanavond heb ik gegeten bij de meiden waar ik boodschappen mee ging doen en ze hebben me geholpen me telefoon te installeren want dat ging hier niet zo makkelijk als in Nederland want je moest registreren oid.
Morgen 1 uurtje les om 10 uur dus eigenlijk niks en daanra training om 2.30, hopelijk kan ik meedoen met mn arm.
De voorspellingen voor morgen onweer en regen dus ik denk dat we in de kooi trainen, maar dat vind ik wel fijn, geen volle zon:) En het voelt ook wel een beetje als thuis die regen;)
Zo dat was mn avontuur met mn arm, na 1,5 week amerika ben ik al in het ziekenhuis beland haha, maar gelukkig was het kort en lijkt alles goed te komen.
Slaap lekker nog allemaal!
Liefs Eva

  • 11 Oktober 2011 - 07:28

    Sebastiaan:

    hej eva,

    was leuk om je verhalen te lezen als ik het zo hoor gaat het helemaal goed komen en zien we je over een paar maanden op espn =)

    groetjes uit nederland!

  • 11 Oktober 2011 - 09:27

    Marielle:

    Heeeey Eva,
    Hahahah die pillow pet! Ik heb er ook eentje gekocht vorig jaar! voor in de bus... hahahha Ik heb een pinguin.. :D Wel kut van je arm... en mijn roomie liet mij ook vaak in de steek.. Gewoon andere vriendinnen zoeken in het team! Chelsea hielp mij ook altijd! ;)
    Veel plezier verder! spreek je snel...
    Groetjes Mari

  • 11 Oktober 2011 - 19:47

    Jel:

    Hoi Eva,
    Heerlijk om je verhalen te lezen. Ik blijf je volgen hoor en met je moeder neem ik regelmatig alles door!
    Geweldig wat je allemaal meemaakt.
    Geniet er maar goed van.
    Groetjes Jel uit Haarlem


  • 11 Oktober 2011 - 21:30

    Hans:

    Hoi Eva, wel lastig die arm maar goed dat je er aan geholpen bent. Net een bespreking van de topsport junioren gehad en die blijven bij mekaar, een goede zaak. Toen ik thuiskwam even de laatste innings van de WK honkbalwedstrijd gezien tussen Nederland en Korea die Nederland met 5 - 1 won! Komende zondagochtend om 02.30 AM ( ik weet niet hoelaat het dan in Florida is ) is Nederland - Cuba live te volgen op nos.nl . Dus als je niets de doen hebt.... Veel plezier en succes again. Groeten, Hans. PS. Het Nederlands elftal heeft trouwens vanavond met
    3-2 verloren van Zweden.

  • 11 Oktober 2011 - 21:48

    Hans.:

    FF iets herstellen Eva, Nederland - Cuba is dus op vrijdagochten 02.30 AM hier op nos.nl .

  • 12 Oktober 2011 - 18:42

    Peter Centrals:

    hoi eva
    leuk om teweten wat je allemaal aan het doen bent ik vindt het erg leuk.
    ik zal je op de voet blijven volgen
    gr peter centrals

  • 12 Oktober 2011 - 20:56

    Sylvia:

    wat een belevenissen allemaal Eva
    Wel wennen natuurlijk daar ,zal vast anders zijn dan hier in Holland.
    gewoon blijven genieten en denk maar Je heb er straks wel een ervaring rijker van .
    Hoop dat je arm snel geneest .veel plezier en hou ons op de hoogte he van hoe het je daar vergaat .

    groetjes van ons hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 54951

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: