lange dag! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu lange dag! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

lange dag!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

13 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo ik heb er weer een dag op zitten, best veel gedaan! Vanochtend eerst om 6uur training. We moesten de oefeningen doen en daarnaast kregen we vragen over situaties in het spel. Als we meer fout hadden dan goed zouden we morgen ook 6am hebben, maar gelukkig was dat niet zo. Ik vond het wel opvallend dat ik aantal wel kon beschrijven en zij niet terwijl ik pas een week hier ben en ze niet eens hoef te weten... het viel me dan ook tegen dat ze tevreden waren met de 'winst' want ze hadden nog steeds 8 fout van de 20.
Na de training terug naar de kamer en klaar gemaakt voor de lessen. Van 9 tot 12 les, we mochten wat eerder weg. Ik snap nog steeds alles, maar heb nu wel huiswerk gekregen voor over een week.
Na alle lessen mn lunch gehaald en terug naar de kamer waar allemaal meiden druk bezig waren met de stijltang en make-up en vooral heel gestressed! Wat een grap:P
Ik moest mn wond nog verschonen en ben met open wond naar de dokter hier op de campus gegaan om even te vragen of alles goed was. Hij zei dat het er prima uitzag, dus dat lijkt me goed:)
Het ziet eruit alsof ik een kogelschot in mn arm heb:P
Na de dokter door naar de kleedkamer om shirts voor de foto aan te doen. Mrs Coach kwam binnen en we kregen een speech over dat niemand mag zakken omdat ze anders niet mogen spelen in the spring, het seizoen dus. Ze gaan teveel naar de 'boysside' en bellen teveel. Er zijn nu meer studieavonden ingepland en dan worden alle telefoons ingenomen. Ik heb nog geen cijfers dus het geldt niet voor mij en als ik geen huiswerk heb hoef ik niet meer op te blijven gelukkig.
Na de speech was de sfeer heel gespannen en de training was behoorlijk streng. We moesten 2 keer opnieuw het in- en outfield doen en extra conditiedrills omdat het niet goed ging.
Bij mij zelf ging de training een beetje in golven, sommige dingen goed andere slecht. Bij de eerste lange sprintoefeningen met ballen vangen ging ik hyperventileren en werd ik licht in mn hoofd dus moest ik even gaan zitten en daarna voelde ik me niet meer helemaal fit. Bunten ging supergoed, maar slaan was niet zo goed. Pitchen startte heel slecht maar mn spins gaan beter:D Ik merk dat het heel fijn is om elke dag te gooien, omdat je heel goed kan werken aan spins. Je lichaam herinnert zich nog de aanpassingen van de dag ervoor.
Na de training terug naar de kamer. We moesten in de auto en mn kamergenootje riep Eva jij moet achterin waarop de coach, die langsliep, riep No way! She is our international player and she is tall. Toen liep ze door en wilde ze alsnog voorin gaan zitten, maar de coach kwam terug en dwong er naar achteren te gaan. Ik moest wel even stiekem lachen:P Daarna in de auto wilde ze me terugpakken door te roepen ik douch eerst. Het enige wat ik dacht was oke prima en ik lach er maar om:P
Elke keer als ze me nu iets commandeert herhaal ik haar commando als een vraag om haar duidelijk te maken dat ze het ook gewoon kan vragen. Ze is er niet heel blij mee, maar zo heb ik er geen last van:D Wat een grap is het eigenlijk:P
Het valt me op dat de coaches heel goed door lijken te hebben hoe speelsters zijn. Zo wordt er tegen een aantal behoorlijk geschreeuwd en degene die hard werken en luisteren wordt niet zo naar geschreeuwd. Ik denk dat dit ook komt omdat de coaches ook verantwoordelijk zijn voor de cijfers en het van belang is om te mogen spelen. De coaches kunnen alles zien zoals lessen die je mist.
Vanavond hadden we weer studie uren en heb ik gelijk mn huiswerk voor volgende week maar gemaakt. Mn kamergenootje en ander teamgenootje dat hier steeds zit hebben alle twee vanmiddag behoorlijke preek gekregen omdat ze het niet gaan halen, niet werken en wel druk zijn met jongens, maar ze zitten nu al de hele tijd filmpjes te kijken en muziek te luisteren dus veel hebben ze er niet van geleerd. Dus misschien heb ik straks wel een appartement voor mezelf whaha:D Altijd de positieve kant bekijken:D
Morgen twee lessen en training dus beetje rustige dag:) Wel fijn want vrijdag begint de reis naar Louisiana.Ik heb er zin in! Daarna is het Fallbreak voor 2 dagen en volgens mij gaan we dan ook wat andere leuke dingen doen. Ik ga proberen om morgenavond NL honkbal team te kijken want voor mij is nu niet middernacht:) haha voor een keer is dat tijdverschil wel leuk:P
Ow en ik heb wat nieuwe foto's geplaatst van afgelopen weekend!
Good night!



  • 13 Oktober 2011 - 22:24

    Peter Centrals:

    hoi eva
    wat een traing zeg 6uur lang
    naar twee uur wil al naar de kantine
    hahahah
    maar fijn zeg dat het pitchen zo lekker gaat met jou nou straks in nederland mogen ze wel oppassen
    en die kamer genoot van je ,je zal straks zeker ruimte krijgen .
    hahahaha
    heel veel geluk in louisiana .
    maak er maar zeker een paar mooie dagen van .
    ik zie dat je steeds meer plezier krijgt daar dat vindt ik leuk voor je .
    nou eva ga zo door
    gr peter meijers centrals

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 54930

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: