1e training - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu 1e training - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

1e training

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

30 September 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo ik zit in mn bed! het is hier nu iets voor half 9 dus wel wat vroeg, maar ben heel moe en klaar voor vandaag!
Ik moest tijdens de training naar een dokter voor een vragenlijst en daarmee ga ik morgen naar een andere dokter om getest te worden.
Na het dokterbezoek heb ik toch nog meegedaan met de training. Eerst mocht ik even het in- en outfield kijken, ze deden het in 10 minuten, het doel is in 8 minuten en het schijnt 3 weken geleden 12minuten te zijn geweest dus ze gaan echt steeds sneller! Zag er goed uit, dus hoop dat ik volgende keer mag meedoan:)
Na de in- en outfield was er slagtraining, het ging niet slecht voor hoe moe ik was:)
daarna pitchen op een van de catchers, ik was al heel moe dus pitchen was echt zwaar. Aan het einde gooide ik niet eens meer zo hard als kan. Meestal vind ik het jammer dat de training voorbij is, maar nu was ik echt zo moe van alles:P Het was wel een leuke training en ik heb al zin om weer te gaan!
Na de training moest ik naar een kantoor om mijn lessen in te delen. Ik weet t nog niet precies hoe alles zit want ik krijg m nog echt, maar voor zover ik weet heb ik superleuke vakken! De test die ik heb gedaan heb ik goed gemaakt voor wiskunde en schrijven zelfs uitzonderlijk haha en dat in het engels. Lezen was minder goed dus daar start ik met iets anders geloof ik. Ik laat t weten als ik mn rooster heb;)
Vanavond naar de Walmart geweest en heb nu eten, drinken en heerlijk dekbed:D

Ik ga nu slapen, morgen wedstrijden!
slaap lekker nog daar;)

  • 30 September 2011 - 07:01

    Marjanne:

    Ik hoop voor je dat je net zo'n leuke tijd gaat krijgen als Areke daar gehad heeft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 54947

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: