just arrived - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu just arrived - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

just arrived

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

29 September 2011 | Verenigde Staten, Miami

Nou ik ben er hoor! haha
De vlucht ging nu wel goed en werd buiten opgewacht door de assistent coach. Op de campus kreeg ik eerst rondleiding van de coaches. Nieuwe kleding en schoenen in mn eigen locker:) Supermooi veld en snelheidsmeter bij elke pitch op het veld.
Heb net een test gedaan voor engels en wiskunde dus hoor straks verder hoe en wat met welke vakken.
Eerst zometeen training, maar ik ga niet meedoen want ik meot naar iemand toe ofzo was nog niet helemaal duidelijk:P
Vanavond naar de Walmart voor slaapspullen e.d. terwijl ik nu al super moe ben van alles. Ik zal lekker slapen vanavond! Morgen al wedstrijden bij Troy University!
Mn internet is geregeld dus kan mn verslagen gaan maken;)

  • 29 September 2011 - 19:38

    Laura:

    Oooh super vet Eef!! :D

  • 29 September 2011 - 20:29

    Franka:

    Gaaf hee!
    Laat ff weten hoe hard je eigenlijk gooit als ze zo'n snelheidsmeting hebben gedaan! :)

  • 29 September 2011 - 21:01

    Hans.:

    Ziet er goed uit Eva !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 54957

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: