Eerste verslag maar niet vanuit Marianna... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Eerste verslag maar niet vanuit Marianna... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Eerste verslag maar niet vanuit Marianna...

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

29 September 2011 | Verenigde Staten, Miami

Lieve allemaal,

Hier is dan het eerste reisverslag. Als alles goed was gegaan zou deze vanuit Marianna oftewel Chipola College moeten komen, maar dat is dus niet zo.
Gisteren ochtend gingen we 5:15 van huis, daar gaan we dan alles ingepakt en gewogen. Op Schiphol de bagage ingechecked en daarna bij de douane afscheid van papa en mama, vanaf nu alles alleen! Ik kreeg een superlief pakketje mee met Hollandsche dingen voor onderweg:)
Douane ging prima en ook de security check kwam ik zo doorheen, op naar Londen om 7:20. Het was een supermooie vlucht met de opkomende zon onder het vliegtuig door en de mist boven de grond.
In Londen aangekomen had ik 2 uur wachttijd, dus dat was prima te overzien en om 10:45 gingen we boarden. We moesten wachten op andere vliegtuigen dus met enige vertraging vertrokken we naar Miami.
Ik zat naast een oudere vrouw die met dr dochter vloog, eerder in de rij hadden ze bij mij voorgedrongen maar aangezien het vliegtuig toch niet eerder vertrekt had ik ze alleen maar even aangekeken. Dat was dus nu de reden dat ze ineens best wel aardig deden haha dus geen last van gehad de hele vlucht;)
3 films, een half boek, slapen en 9 uur verder kwam ik aan in Miami. Alles ging goed ik kreeg nieuwe boardingpass en mocht versneld door... Maar toen bleek dat ik een formulier moest hebben wat ik niet had. Ik ben 3 uur apart gehouden en miste m'n vlucht. In eerste instantie deden ze helemaal geen moeite maar uiteindelijk lijkt het geregeld te zijn, ik mocht in elk geval de grens over.
Na allemaal verkeerde wegwijzingen kwam ik bij de balie van de vliegmaatschappij. Ik heb gevraagd of m'n vlucht ongeboekt kon worden omdat ik mijne gemist had. Dat heeft ze voor me gedaan maar hij gaat pas om 7 uur vanochtend... M'n mobiel had geen bereik en geen internet.. Ik heb de telefoon van de balie gevraagd en m'n coach proberen te bellen, voicemail...
Uiteindelijk na wat tranen van de spanning en machteloosheid heb ik een telefoon kaartje gekocht naar huis gebeld om even rustig te worden en daarna een hotel geboekt in het vliegveld.
Even lekker gedoucht en daarna internet gezocht om m'n coach te bereiken. Ik bleek een berichtje te hebben dat ze de voicemail had en dat ze me vandaag ophalen in Tallahassee dus alles gaat toch nog goed komen!!
Over 3 uur ga ik vliegen en dan komt ergens vandaag misschien wel weer het volgende verslag!

Liefs vanuit m'n hotelbed in Miami!

  • 29 September 2011 - 08:55

    Rosanne:

    Heee Eef!
    Jeetje wat een gedoe allemaal!
    Gelukkig is het goed gekomen!
    Veel plezier en laat ze zien wie Eva is! Haha!

    Liefs!

  • 29 September 2011 - 10:09

    Willy:

    Hee Eva, leuk begin. Je hebt al een avontuur achter de rug..Ik hoop dat je nu wat rustiger bent en dat je goed aankomt bij jou bestemming..
    Ik heb je vader gesproken gisteren en ik heb har gezegd dat ik jou zou advieseren als Centrals geen goed team oppoten kan zetten waar het beste voor jou zal zijn...Ik ben iedergeval geen coach meer van Centrals...

  • 29 September 2011 - 12:23

    Tobias:

    Wat een avontuur! Ik wens je veel geluk in tellahassee wat overigens een prachtig album is van the mountain goats x

  • 29 September 2011 - 15:35

    Lotte:

    Haha eef, ik had mn eerste jaar precies hetzelfde. Zelf hotel, vervoer en nieuwe vlucht boeken, wat een geregel he! Maar alles komt altijd goed gelukkig:)
    Suc6 morgen en geniet van t zonnetje!

  • 29 September 2011 - 16:50

    Jac:

    ja zo gaat dat af en toe in de boze achterdochtige buitenwereld.
    wel weer een ervaring hoewel een mineer leuke maar toch rijker
    succes verder met je reis en veel lol daar

  • 29 September 2011 - 17:35

    Vliegreis:

    Hoi Eva, volgens mij heb je enorme pech, heb je het goed opgelost, ben je nu aan het chillen/slapen en start morgen een hele fijne tijd in the USA!

    Je problemen kan je maar het best meteen gehad hebben toch !

    Have fun

  • 30 September 2011 - 10:25

    Tante Willemien:

    lieve Eva,
    ik heb je verslag gelezen
    wat fijn om je zo te volgen
    en gelukkig is alles goed gekomen. wij wensen je een fijn verblijf in florida.veel liefs van willemien en hotze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 54952

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: