1e wedstrijd en debuut:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu 1e wedstrijd en debuut:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

1e wedstrijd en debuut:)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

01 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal,
Ik ben weer helemaal kapot, los van dat het hier nu 1 uur in de nacht is en ik sowieso moe zou moeten zijn, helpt de jetlag niet echt mee.
Vandaag hebben we twee wedstrijden gespeeld, de eerste heel ruim gewonnen en de twee 6-5 verloren.
Ik heb 1 inning mogen gooien. Ik had 2 strikeouts en een pop-up naar 1ste honk, dus geen slecht begin. Mn lichaam voelt door alle moeheid heel zwaar dus mn snelheid moet nog wat omhoog, maar verder leek het goed te gaan.
Ik heb de andere pitchers nu ook zien gooien en ik denk eigenlijk dat ik de eerste pitcher wordt, dus hard werken en dan moet ik mn plek kunnen veroveren:D
Morgen en zondag hebben we vrij dus ik ga heel veel slapen en rusten om dan maandag mn eerste lessen te gaan volgen.
Ik ga lekker slapen!
Liefs:)

  • 02 Oktober 2011 - 11:26

    Marielle :

    Heeeey Eva!
    Echt kut van je vlucht zeg, ik weet hoe stressvol de vlucht is met overstappen enzovoort zonder problemen, moet je nagaan als het fout gaat! woooww.. :D Ik zie dat het voor de rest goed gaat! lekker genieten van je vrije dagen, want er zullen er niet veel over blijven de aankomende 8 maanden! ;) Laat me snel weten wat voor lessen je hebt! en wil natuurlijk snel weer wat foto's van de campus zien! Ik hoop dat je iedereen de groetjes hebt gedaan! Wie en hoe is je roomie?.. X mari

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 54916

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: