nummer 1! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu nummer 1! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

nummer 1!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

30 Maart 2012 | Verenigde Staten, Marianna

Zo dat is even geleden, maar ik kan zeggen het was het wachten waard!
Alle 6 de afgelopen wedstrijden hebben we gewonnen. De eerste tegen gulf coast thuis, onze rivaal. 6-5 en 11-4
Zondag dagje vrij, maandag om 10 uur training en na de training ben ik met aantal meiden naar een meertje gegaan. Wel in de zon geweest maar met veel zonnebrand en lange mouwen shirt.
Dinsdag tegen Pensacola uit, 11-1 en 8-0.
gisteren ochtend hebben we planten langs het outfield hek neergezet, 100!
Daarna met het team gaan lunchen, wat gerust en om 5 uur conference avondeten. Daarna de honkbalwedstrijd gekeken. Ze verloren en het ging al niet zo goed dus de coach was nogal boos, ben benieuwd hoe dat afloopt.
Om half 9 hadden we training, eerst in en outfield, kickball (een spel) en daarna slagtraining.
Snel douchen en naar bed!
Vanochtend rustig aan opgestaan, we moesten pas om 1 uur naar het veld.
Lunch gehaald en daarna naar de fysio om mn rug los te maken, klaar voor de wedstrijden!
Na dinsdag waren we al nummer 1 in conference. De polls zeggen dat TCC nummer 2 van Amerika gaat worden (wij nummer 11) en nummer 1 in Florida (wij 5de en na dinsdag 2). Als we nog twee zouden winnen waren we zeker van state of 1 en pensacola zou 1 verliezen.
Spannende dag dus! het begon met veldfouten en 0-2 achter maar we kwamen gelijk en gingen er hard overheen met 10-2 in de 5de inning. Tweede wedstrijd toch spannend, uiteindelijk met 1-0 gewonnen! Ik heb de eerste gegooid en laatste twee nullen van de laatste wedstrijd.
En nu lekker in mn bed genieten van twee overwinningen!!! We zijn nummer 1 in conference, hebben nummer 1 in state polls en 2 in national polls 2x verslagen en we zijn zeker van State tournament!!
We hebben nu spring break deze week, maar we hadden steeds wel gewoon wedstrijden en trainingen. Nu hebben we vrij gekregen tot zondag 6 uur, even rust dus.
Volgende week donderdag weer wedstrijden, thuis tegen Northwest Florida. Kom maar op :)
Nog 4 weken tot State en 7 tot Nationals, daar gaan we nog hard voor werken maar ik heb er vertrouwen in.
Ik schrijf volgende week donderdag of vrijdagochtend hier weer een blog, fijne week allemaal!

• 30 Maart 2012 - 20:16

Hans:

Uitstekend gedaan Eva, gefeliciteerd, op naar de volgende stap. Wij gaan morgen aan de bak tegen DSS, een dubbel, als het weer het toelaat want het is weer gewoon koud hier. Afgelopen weekend ging het uitstekend, Lindsey is een aanwinst evenals Jennifer die er inmiddels ook bijgekomen is. We hebben echt een heel behoorlijk team als we compleet zijn en zeker als jij ergens in mei terugkomt. Lindsey heeft aangegeven dat ze ook in het begin van juni terug kan gaan naar Amerika, daar zijn we goed mee geholpen.
    Veel succes in de comende serie wedstrijden, ik zal je op de hoogte houden van onze verichtingen. Groeten, Hans.

• 03 April 2012 - 10:14

Henk Van Zijtveld:

Hoi Eva, zo te lezen gaat het goed met jullie team. prima uitslagen. Geniet nog maar de komende weken van het warme weer, want hier is het wisselvallig en als de zon weg is heel koud. Succes in de aankomende wedstrijden. Groetjes, Henk

• 03 April 2012 - 22:03

Meike:

Goed bezig mann! zie dat je zelf 22-1 bent, lekker doorgaan!!