minder mooi dan gehoopt - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu minder mooi dan gehoopt - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

minder mooi dan gehoopt

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 April 2012 | Verenigde Staten, Marianna

Volgende alweer. Gisteren gespeeld, we konden conference winnen als we beide zouden winnen, maar het was te mooi om waar te zijn.
We verloren de eerste met 7-8, het ging redelijk totdat de honken vol liepen door verschillende fouten, ik kreeg een grand slam homerun tegen, Auwww! we hadden al 2 uit en ik schakelde de volgende uit met strike out, maar toen was het al gebeurd....
Daarna begon het heel hard te regenen en moesten we het veld doen. Weer opwarmen en de volgende inning was prima. De inning daarna ging het toch weer mis en de laatste inning hoefde ik niet meer te gooien. We leken nog terug te komen maar we konden de gelijkmakende run niet scoren.
De tweede wedstrijd begonnen we met 4-0 voorsprong maar ook die liep raar. We wonnen met 10-8.
We zijn nu wel zeker van beste plek in state tournament maar nog niet los genoeg voor de zekere eerste plaats als kampioen, die kan je namelijk wel delen.
Woensdag weer winnen dus!
Eigenlijk is er niet zoveel aan de hand, maar het is wel frustrerend en onnodig. Aan de andere kant is dit ook een waarschuwing en die heb ik liever nu dan straks als er echt niet verloren mag worden.
Vandaag studieuren, honkbalwedstrijd kijken en dan slagtraining. Bijna een week voorbereiding voor nieuwe wedstrijd. Laatste week conference!
Snel vergeten deze wedstrijd en weer lekker gooien. tot volgende week!!