lange wedstrijden maar gewonnen - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu lange wedstrijden maar gewonnen - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

lange wedstrijden maar gewonnen

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 Maart 2012 | Verenigde Staten, Marianna

Hier de update:
Ik ben niet meer ziek, maandag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor mijn huid. Ik heb een ontsteking en zonne allergie en ik ben allergisch voor muggen hier.
Ik heb medicijnen en zalf gekregen en het zal steedds beter gaan :)
Woensdag twee uitwedstrijden tegen northwest florida. De eerste in 7 innings gewonnen 13-6, ik gooide niet heel goed, kwam in een dip, maar eindige sterker. De tweede wedstrijd was een beetje vreemd. We kwamen gelijk voor met 5-0 maar ze kwamen terug en in de 5de inning was het 9-9 en ging ik weer pitchen. Veel beter dan de eerste wedstrijd, maar we scoorden maar niet. Het kostte ons 5 innings dus 10 in totaal om toch te winnen met 1 punt verschil: 10-9. Allemaal juichen en springen, dat was toch wel een leuke overwinning. We hadden eigenlijk makkelijk moeten winnen, maar uiteindelijk was dit wel eentje om te onthouden. We waren pas om 1uur terug
Mrs coach werd uit de wedstrijd gezet om onduidelijk reden, maar die zal zaterdag bij mijn weten de eerste wedstrijd niet mogen coachen.
Zaterdag dus alweer wedstrijden, tegen gulf coast, onze rivaal schijnt dus ik ben benieuwd wat het publiek gaat roepen!
Vandaag hadden we geen teamtraining, ik ben met twee teamgenootjes gaan slaan. pitchen ging niet omdat honkbal in de kooien ging, misschien ook wel goed want mn schouder is wel wat stijf. Niet heel gek naar 12 innings maar ik wilde toch graag even gooien. Morgen weer de dag voor de wedstrijd dus dan vooral spins.
Het is nu springbreak dus geen school komende week, opzich doe ik niet echt wat en moet ik alleen maar in de les aanwezig zijn maar het scheelt toch wel, kan ik wat uitslapen :)
Ik zal weer update sturen na zaterdag.
Doeii :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 54884

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: