eerste conference wedstrijden en ziek - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu eerste conference wedstrijden en ziek - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

eerste conference wedstrijden en ziek

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 Maart 2012 | Verenigde Staten, Marianna

De kop is eraf, de wedstrijden tegen TCC.
's Ochtends eerst naar mn lessen, eerder weg bij de laatste, eten halen, omkleden en toen wachten op de busjes. Met meer dan half uur vertraging dan uiteindelijk op weg naar Tallahassee.
Op het veld eerst warmlopen, stretchen en warmgooien. het was 30 graden en volle zon dus best wel heet! Ik heb 5 liter water gedronken. In Nederland zweet ik nooit zo erg maar hier staan de druppels op mn armen.
Tussen de innings steeds achter de deur van de toiletruimte zodat ik in de schaduw stond.
Ik was heel rustig voor de wedstrijd en ik begon heel goed met de eerste slagvrouw. Ik weet nog steeds niet waardoor precies maar ineens kreeg ik toch last van de spanning. Ik gooide heel hard maar het was het allemaal niet... Ik kwam met 1 punt tegen uit de inning. Vervolgens werd het bijna elke inning spannend en elke keer kwam ik er weer uit! We namen een 2-1 voorsprong in de 5de inning en dat werd 4-1 in de 7de en we wonnen!
De tweede verloren we met 3-0 wel jammer want ik denk dat we hadden kunnen winnen.
1-1 dus nu in wedstrijden.
dinsdag hadden we ook nog twee oefenwedstrijden die we beide wonnen. Ik gooide wel prima, kwam 1x onder druk maar kwam eruit met 2 strikeouts. Na 5 innings moest ik eraf zodat ik gespaard kon worden voor donderdag.
Vrijdag hadden we studieuren en daarna training. Ik mocht eindelijk weer slaan, zo fijn :)
Einde van de training deed mn huid heel erg pijn en voelde ik me niet zo goed. 's avonds ging het niet goed maar niemand deed open en ik ben gaan slapen.
Zaterdagochtend voelde ik me helemaal niet lekker en was mn huid niet goed. zonne-allergie op mn armen, warmte bultjes onder mn linker arm, muggenbulten opgezwollen en mn gezicht dik. Ik moest de hele dag binnen blijven en heb veel geslapen. Ik kreeg zalf voor erop maar het werd niet minder. 's avonds kreeg ik pijnstillers met slaapmiddel erin zodat ik goed zou slapen maar ik bleef klaar wakker dus dat is apart... Vanochtend voelde ik me niet meer echt ziek, alleen mn huid heeft nog al die rare dingen. Morgen naar een arts en hopen dat er iets gedaan kan worden.
Vandaag zouden we wedstrijden hebben maar die zijn afgelast, misschien wel het goede moment zodat ik even kan herstellen. Hoewel ik alsnog graag had gespeeld.
Woensdag hebben we de volgende competitie wedstrijden dus dan ga ik weer topfit zijn :)
Ze zijn te volgen via chipolaathletics.com en dan de link aan de rechterkant voor softbal en dan de dik gedrukte W naast de betreffende wedstrijd. We spelen om 4 en 6 uur voor jullie is dat 10 en 12 in de avond.
Zaterdag spelen we onze eerst competitie wedstrijden thuis, die zijn als het goed is online te volgen via een camera. We spelen dan om 1 en 3 uur, 7 en 9 nl tijd.
Dit is de laatste lesweek voor sprinkbreak, volgende week geen lessen, wel softbal :)
Ik hoop dat we ergens een keer naar het strand kunnen, hoewel mn huid eerst maar eens goed moet worden natuurlijk..
Ik zal donderdag even een update sturen van de wedstrijden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 54864

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: