bijna competitie! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu bijna competitie! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

bijna competitie!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

12 Maart 2012 | Verenigde Staten, Marianna

oehh spannend, donderdag begint de competitie!!
Dit weekend hebben we weer 4 wedstrijden gewonnen dus ons record is nu 30-5, niet slecht :)
Vrijdag thuiswedstrijden, we wonnen ze allebei met 10-1 en 9-1. Ik gooide de eerste en moest nog opwarmen voor het einde van de tweede maar toen hadden we de runrule al bereikt.
Voor de wedstrijden moest ik naar de fysio en werd mn hamstring weer met elektrische signalen losgemaakt, nu geen ijs erop maar warmte deken. Het voelde al veel flexibeler. Daarna warmlopen en werd ik gestretcht en zalf erop en toen begonnen met pitchen. Eerste paar voelde ik het toch wel maar het was een constante pijn dus dat was te doen. Einde van de wedstrijd kon ik zelfs het veld in rennen en voelde ik niks meer :)
Zaterdag was er geen fysio dus wat langer warmgelopen en gestretcht en weer de zalf erop. We wonnen weer beide wedstrijden, ik kreeg een homerun tegen... die bal was ook echt in het midden van het midden dus dat was niet helemaal de bedoeling... verder konden ze niet echt goed raken en vielen er alleen lucky hits, wel jammer want daar is niet heel veel tegen te doen...
Ik gooide minder hard dan zaterdag, het verschil met hard en zacht veld is dan ineens duidelijk. Ik zakte helemaal weg en mn achterste voet sleepte over een stenen rand van rechtshandige pitchers.. Mn schoen is helemaal kapot nu...
De tweede wedstrijd heb ik nog de laatste inning gegooid.
Ondanks dat ik wel 3 punten tegen had had ik geen 4 wijd en 8 strikeouts dus dat gaat de goede kant op.
Gisteren hadden we een dagje vrij, ik heb niks gedaan behalve beetje opgeruimd en in mn bed gelegen. Normaal ga ik hardlopen ofzo maar dat leek me niet heel verstandig met mn hamstring. Vandaag is alweer de dag voor de wedstrijd dus ik zal niet veel hoeven gooien, alleen spins waarschijnlijk. Morgen dus de laatste 2 pre-season wedstrijden, thuis :) Heb er zin in!
En dan donderdag beginnen we voor echt seizoen, uit in Tallahassee.
gisteren bekeek ik even alle wedstrijden en kwam ik erachter dat ik al 17 wedstrijden heb gegooid hier, dat is zo ongeveer een heel seizoen voor nederlandse pitchers, maar ik begin nu pas :)
Het weer in Nederland wordt nu beter, we gaan hier over de 25 en richting dertig graden deze week. Ik zal een paar graden opsturen ;)
Zaterdagnacht is hier de klok een uur vooruit gegaan dus voor de komende twee weken is het tijdverschil 6 ipv 7 uur.
2 wedstrijden voor pre-season, 16 voor conference, state en nationals, dat worden mooie 7/10 weken!!
I'm readyy :)


  • 15 Maart 2012 - 12:19

    Marion:

    Veel succes Eva! We leven mee
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 54882

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: