kerstavond - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu kerstavond - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

kerstavond

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hallo allemaal, waarschijnlijk is dit mijn op een na laatste verslag, daar ga ik het zo over hebben. Eerst gisteren en vrijdagavond.
Na mn blog geschreven te hebben ging ik naar Stephanie's kamer. Daar hebben we 2,5 film gekeken. De eerste een komedie en daarna enge films. Ze waren opzich niet eng, maar toen ik terug moest naar mn eigen kamer zo laat ging ik toch wel ff snel haha! Licht aan in de kamer :P
Daarna toch wel heel lekker geslapen, dus dat viel dan weer mee.
Zaterdagmiddag heeft Stephanie mn haar gestijld en 's avonds hadden we kerstdiner.
Eerst gingen we eten, toch geen pizza zoals we dachten. We hebben verschillend vlees, groenten, rijst, aardappels, toetjes en salade. Dus heel veel keus.
Na het eten moesten we allemaal een nummer trekken ik kreeg nummer 10.
We gingen rond de kerstboom zitten en nummer 1 begon. Eerst ging het snel met iedereen die een kadootje pakte maar na een tijdje bleef het maar wisselen en wisselen. Ik had allemaal oorbellen en niemand ruilde met mij dus ik hield mn eigen kadootje. Ik ben er blij mee want ik had nauwelijks oorbellen meegenomen dus die kan ik mooi hier laten :)
Nadat iedereen uiteindelijk toch een kadootje had gingen we opruimen en mochten we het eten wat over was meenemen in eetdozen. Dus ik heb vanavond nog een keer diner haha.
En dan nu nog iets superleuks! We kregen van Mrs Coach allemaal nog een kerstcadeau. Een t-shirt wat bij ons trainingspak past, voor als we reizen. En we hebben een hoofdband gekregen en aangezien ik nogal fan ben van hoofdbanden ben ik er heel blij mee:D Echt zoveel spullen dat we nu al hebben, en we mogen het ook nog houden na dit jaar!
Toen we terug waren heb ik mn koffer weer wat verder ingepakt en mn kamer weer opgeruimd.
Lekker geslapen weer vannacht en vandaag weer een vrije dag.
Maandag moeten we om 2 uur op het veld zijn en dan krijgen we ons programma mee en gaan we de pitching video bekijken. Ik denk dat we dan ook onze lockers moeten opruimen/schoonmaken.
Voor we vertrekken moeten we onze kamer schoonmaken, dus dat ga ik vandaag en morgen doen. Ook het eten even goed uitzoeken want ik zit niet te wachten op huisdieren:P
Er was ook nog sprake van dat we vandaag kamers ruilen dus dat wacht ik even af.
Morgen is dus mijn laatste dag op de campus voor dit jaar.
Dinsdag ochtend als Chandler klaar is met haar finals (toetsen) gaan we naar Tallahassee.
Daar ga ik voor twee nachtjes slapen en dan brengt ze me donderdag naar het vliegveld.
Ik moet even kijken of ik daar internet kan gebruiken en hoe alles gaat, misschien kan ik dan nog wel een verslag schrijven voor vertrek en ik ga proberen op het vliegveld ook even een berichtje te sturen als ik richting NL ga!
Maandagavond zal ik mn laatste verslag vanaf de campus schrijven:)
Over 4 dagen begint de reis terug!
Fijne zondagavond allemaal en succes deze week!
Tot morgen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 54852

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: