pastaaa - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu pastaaa - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

pastaaa

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

09 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

meer dan 150 pasta maaltijden en heel wat sprints is vrijdagavond alweer aangebroken.
Vanochtend om half 8 moesten we in de keuken zijn. We gingen eerst ontbijt eten. Daarna aan de slag. Broodjes bakken, pasta koken, saus opwarmen, cake snijden en verpakken.
Toen de pasta voor een groot deel klaar was gingen we maaltijden maken in maaltijddozen. Pasta met saus, een broodje met boter en een stukje cake.
Meer dan 150 maaltijden hebben we gemaakt. Alles moest afgeleverd worden en daarna de keuken schoongemaakt. We mochten zelf ook eten van wat over was. Lekkere pasta met saus:)
Omdat een aantal meiden niet goed luisterde hadden we om 3 uur straftraining. Warming-up en daarna heel veel sprints. Elke keer moesten we het binnen de tijd halen anders moesten we opnieuw. Binnen 12 voor de verre afstand en 7, 5, en 3 steeds 5x elke afstand en daarna nog een keer.
Het is toch wel anders dan 8,5 km gewoon een tempo lopen, maar het ging nog wel:)
Na de training lekker gedoucht en uitgerust.
Zometeen ga ik weer film kijken met teamgenootjes. We hebben geen curfew dus geen tijd om op onze eigen kamer te zijn. Wel fijn kunnen we alles af kijken!
Morgenavond is het kerstdiner en ik weet niet hoe laat ik thuis ben, dus ik moet even kijken of ik dan nog een blog schrijf. Zondagochtend hier kan ik hem wel zeker schrijven dus als ie er morgen niet is geen zorgen haha:)
Goed weekend allemaal!:)

• 11 December 2011 - 09:35

Hans.:

Wel leuk dat je van pasta houdt en van sprinten Eva, anders had je een probleem gehad. Ik hoop dat je kerstdiner lekker was. Wellicht heb je nog wat goede ideeen opgedaan voor het kerstdiner van de fam. Voortman zodat je dat thuis lekker kan bereiden voor je zus en je ouders :-)
    jij ook een goed weekend verder, althans voor wat er nog van over is.
    Oh ja, ik mail je het voorlopige programma van ons nog even door. Veel plezier maar weer.

Groeten, Hans.