laatste schooldag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu laatste schooldag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

laatste schooldag

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

08 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was m. Geen les meer, geen toetsen en geen trainingen. Alle meiden zijn nog druk aan het leren en werken maar ik ben klaar.
Vanochtend ging de eerste test niet door maar kwam de athletic trainer van Chipola praten over blessures en opleidingen. Echt een leuke les!
Daarna in de andere les had ik wel een test, het ging prima:)
Na de les eten gehaald en de termen voor de final biologie doorgenomen.
Om 2 uur moesten we in de kooien zijn. Eerst wat geslagen en daarna de video bekeken van slaan. Ik sla echt anders dan ik denk! Nu heb ik duidelijk een paar punten om aan te werken, heb er al zin in.
na de analyse mochten ik en Stephanie gaan om nog te leren. Ik kende het al dus was niet echt nodig, maar heb het nog even doorgenomen en lekker gedoucht. Om half 6 de toets gemaakt en het ging goed:)
Dat was mn allerlaatste toets voor dit semester, ik heb het gehaald! Maandag mn boeken inleveren.
Vanavond hadden we kerstdiner met alle atleten in de cafetaria. Leuk om mee te maken, maar allerlei liedjes die ik niet kenden dus ik kon niet meezingen:P
Ik merk als we in een grote groep zijn dat het dan lastig is om snel terug te praten, anderen zijn dan altijd sneller. Hopelijk wordt ik daar nog wat beter in.
Nu zit ik met Stephanie film te kijken in haar kamer, gezellig:)
Morgen moeten we om half 8 in de grote keuken zijn om spaghetti maaltijden klaar te maken en daarna gaan we ze uitdelen geloof ik. Weet niet precies wat de bedoeling is dat weten we altijd pas op het moment zelf. Ik zie het wel allemaal.
Ook al had ik nauwelijks huiswerk, het voelt toch wel anders nu ik ook echt niks meer heb.
Nog 1 week dan ben ik onderweg!
Ik ga nu de film verder kijken, nog 1 dag en dan weekend succes allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 54858

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: