lange dag! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu lange dag! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

lange dag!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

02 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

Nou voor mn gevoel is het nu midden in de nacht, maar dat klopt niet want het is net 9 uur geweest.
Om 6 uur vanochtend training, we gingen zumba doen, soort dansen. Superleuk!!
Om 8 uur hadden we studie uren tot 10 uur. Ik heb mn opdrachten voor volgende week gemaakt en geprint en gelijk ook mn vliegticket, dan heb ik die vast.
Om 10 uur naar de cafetaria om wat eten te halen. mn favoriete eten hier is toch wel de biscuit, soort brood, dus dat ging ik halen:)
Om kwart voor 12 vertrokken we naar onze fundraisen. We deden pony rijden, koekjes verkopen en schminken.
Ik moest schminken, maar we hadden geen echte schmink alleen krijtjes, dus niemand wilde het echt. Uiteindelijk heb ik 2 gezichten geschminkt.
De koekjes verkoop ging wel goed en het pony rijden moest even op gang komen maar daarna was het een groot succes volgens mij.
Ik ben nu net een half uur terug dus het was echt lang! van 12 tot 8 en we konden niet eten.
's middags was de tempratuur nog prima, maar vanavond was het echt koud. Ik voelde mn voeten niet meer en ik was duizelig ik denk door te weinig eten of drinken...
Net hier wat te eten gemaakt en lekkere warme chocolade melk en ik voel me weer warmer zo in mn bedje, maar nog wel hoofdpijn. Hopelijk morgen alles weer over:)
Ik ga nu zo lekker slapen, zondag avond hebben we studie uren tot dan hebben we vrij dus even uitrusten weer:)
Weltrusten allemaal:)
Ow en de foto's komen morgen want ik ben nu te moe om te wachten op het uploaden!