langer in Nederland:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu langer in Nederland:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

langer in Nederland:)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

01 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

Nou ik heb echt superleuk nieuws vandaag, ik kan een week langer in Nederland blijven!:D
Ik heb geen les tot 9 januari dus ik hoef pas 8 januari terug te zijn:)
Mama heeft mn vlucht omgeboekt dus nu kan ik 3 weken in Nederland zijn:)
Nu vandaag:P
Vanochtend geslapen tot 8 uur en om 9 uur les tot 11. Vandaag les over de schouder en elleboog en over zelfvertrouwen wel toepasselijk, want bij de training vandaag kregen we persoonlijke gesprekken en die van mij ging daarover.
Ze denken dat ik het team ver kan leiden maar ik moet meer zelfvertrouwen hebben of het in elk geval uitstralen.
Ze hadden het idee dat ik het gevoel heb dat ik mezelf moest bewijzen en ik bevestigde dat en daarop zeiden ze dat ik dat niet hoef te doen dat ze weten wat ik kan.
Met pitchen moet ik minder wisselvallig worden, wat dus met vertrouwen te maken heeft. En met slaan moet ik leren vol te slaan in plaats van contact zodat ik meer dan alleen honkslagen zal slaan. Ook moet ik leren om gebruik te maken van bunten en het veld dus leren lezen, wanneer kan ik het halen wanneer niet.
Ik was heel blij met het gesprek, geeft gelijk meer vertrouwen. Het is fijn om te weten wat ze verwachten en hoe. En eigenlijk is het wel herkenbaar wat ze zeggen het blijven toch steeds op elk niveau of nieuw team dezelfde dingen waar ik opnieuw aan moet werken. Hopelijk wordt ik er weer wat beter in:)
Verder zeiden ze nog dat ik ervoor moet zorgen dat als ik terugkom in januari dat ik in vorm ben. We gaan dan elke dag pitchen en we hebben 17 dagen om in vorm te komen tot het eerste toernooi.
Ik krijg een programma mee en ik heb wat overlegd over hardlopen en oefeningen die ik in Nederland al deed, dus ik denk dat het goed gaat komen.
Na het gesprek moesten we voor onszelf trainen in de kooien. Ik heb wat gegooid en geslagen en daarna ben ik gaan hardlopen. Eerst drie ronden met Stephanie, daarna 2 met Brittany en daarna nog 5 alleen. Niemand snapte waarom ik het deed. Toen ik klaar was kreeg ik als reactie oké dat waren er 9 te veel... maarja ik heb in elk geval wel conditie:)
Elk rondje is 850 meter dus dat was 8,5km.
Na de training had ik les terwijl het hele team koekjes ging bakken echt jammer. De les was wel oké maartoch, ik hou van koekjes bakken haha.
Morgen hebben we 6am training en daarna studieuren van 8 tot 10 en dan van 12 tot 19 uur fundraiser. dus een drukke dag!
Maar mijn weken kunnen niet meer mislukken nu ik wat langer thuis kan zijn:)
Weltrusten allemaal, de wekker gaat weer vroeg!

  • 02 December 2011 - 07:55

    Hans.:

    He Eva, da's zeker leuk dat je langer kan blijven, zullen je ouders en zus ook geweldig vinden. en ook goed dat je dat gesprek gehad hebt over de verwachtingen etc. die ze van jou hebben. 't Is natuurlijk gewoon zo, ze halen je echt niet naar Florida als ze twijfel hebben over je.
    Staat je weer genoeg te doen de komende tijd als ik het zo lees en als je terug ben, van vervelen heb je absoluut geen last. Eerst maar eens genieten van een dik verdiende vakantie in the Netherlands, denk ik zo.
    Groeten, Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 54900

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: