kouddddd - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu kouddddd - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

kouddddd

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

30 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was m weer! Nog 1 lange dag dit semester!
Vanochtend eerst 6ams, weer veel gewichten en dit keer alleen upperbody, dus ik heb spierpijn in mn armen! Sommige oefeningen zijn te doen, maar sommige krijg je de eerste al nauwelijks omhoog en dan moet je er 3x10!
na de training broodje gebakken ei gemaakt en gedoucht en om 9 uur de eerste les, over de enkel. De tweede les was sportpsychologie. We hebben een opdracht gekregen die morgen verder uitgelegd gaat worden omdat bijna niemand het snapte, maar wel een leuke want we moeten onze eigen doelen opschrijven en hoe we die gaan bereiken, academisch en atletisch. Is ook nog eens nuttig aangezien ik altijd overal lijstjes van maak en plannen.
de derde les was sportsmanagement en ook daar hebben we een opdracht gekregen, dus bij de komende studie uren ga ik lekker typen:)
Om 2 uur gingen we met het hele team op de foto met kerstmuts (zie facebook) volgens mij wordt dat een soort kerstkaart ofzo. Het was in elk geval heel grappig en ik neem mn muts mee naar Nederland, dus als je me zoekt weet je waar je op moet letten;)
Na de foto's gingen we trainen, twee ondershirts dit keer want de kou is echt niet fijn. We gingen soort van golf spelen, maar jouw team moest de hele baan doen dus ik hoefde maar 1 hole te doen en voor de rest meelopen en kijken, superkoud!! Het was wel leuk, maar niet zo tactisch om met de kou dit te doen, dit is juist perfect voor 30 graden lijkt me:P
Iedereen hier vind dat ik niets moet zeggen over de kou omdat ik het gewend zou zijn, nou nee hoor mijn lichaamstemperatuur is ook gewoon 37 graden en het vriest niet altijd in Nederland...
Om 5 uur moest ik weg van de training naar mn les, snel even douchen en omkleden en gaan door de kou met natte haren:S
ik wilde mn lerares gaan vragen of ik mn laatste test eerder mocht maken, maar toen ik binnenkwam bleek dat ze m net verzet had dus dat kwam goed uit!
Nu ben ik dinsdagochtend al klaar met mn toetsen en dan ga ik als het kan met Chandler naar haar huis in Tallahassee tot donderdagochtend en dan brengt zij mij naar het vliegveld, superlief en gezellig:)
De vorige test kregen we terug en ik had 8,3 dus viel nog mee! Maarja geen A, ik wordt echt te streng hier voor mezelf geloof ik:P
Mn lerares zei dat ze met mn coach had gesproken en ze had gezegd dat het helemaal goed kwam en dat ze het heel knap vond dat ik de avondles zo goed kon doen omdat die 3x zo snel gaat ofzo. Ze moest eens weten dat ik het allemaal al gehad heb in Nederland:P Anders zou het waarschijnlijk niet al te makkelijk zijn met al die termen.
Vanavond rijstsalade gemaakt, echt lekker!
Morgen is het alweer donderdag, laatste lesdag.
Twee uurtjes les en om 2 uur weer conditie/krachttraining en dan nog 3uur avond les. Dat is mn laaste keer echte les, volgende week heb ik alleen nog twee keer toets in mn avond les dus dan ben ik na 15-20 minuten klaar. Best wel stom dat ik dan eerder weg moet van de training voor alleen die toetsen zo kort.
Ik hoorde van een aantal meiden dat we tijdens de eindtoetsen geen trainingen meer hebben dus dat zou betekenen nog maximaal 4x echt vroeg op! Ik begin er wel aan te wennen maar slapen tot half 8 of 8 uur is toch wel fijn.
Morgenavond gaan we koekjes bakken maar ik denk dat ik dat moet missen vanwege mn les, wel jammer:(
Morgen gaat nu weer wat opwarmen hier met vrijdag richting 20 graden dus dat is echt perfect!
Ik heb foto's van de kerstboom en de cupcakes dus die zal ik morgen ook uploaden.
Weltrusten allemaal:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 54893

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: