Verjaardag :) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Verjaardag :) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Verjaardag :)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

29 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was m dan, mn verjaardag. Hier ben ik nog jarig, maar in Nederland al niet meer.
Als eerste allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties!! Ik werd vanochtend wakker met al 50 felicitaties op mn scherm!:D
Dat is nog een leuk wakker worden, ik was gelijk helemaal in de verjaardagsstemming.
We hadden geen ochtend training dus ik kon slapen en in mn bed liggen tot 9 uur, ik was echt moe dus dat kwam goed uit. Daarna al mn felicitaties gelezen en ontbijt gaan halen in de cafetaria. Ik vind het ontbijt hier lekkerder dan de warme lunch.
om 10 uur naar mn les en om 11 uur was ik al klaar.
Vanmiddag de pannenkoeken gegeten van zondag nog, goed verjaardagseten haha!
Om 2 uur training.
Eerst zette Mr coach van alles aan elkaar met gewicht en touw en daarna gingen we met de auto naar een parkeerterrein met heuvels.
We moesten 45 pond omhoog trekken, suïcides rennen, heuvel op en af rennen, door autobanden rennen, hele lange sprint, in en uit autoband springen terwijl je op je handen stond en heen en weer springen over een lijn. Ik moet zeggen dat ik het heel erg mee vond vallen! je moet steeds wachten tot je team weer rond is dus dan kan je uitrusten. Ow en we wonnen weer!
Daarna moesten we 1 tegen 1 het gewicht omhoog trekken, daar verloor ik gelijk de eerste. Ik had geen grip dus ik lag halverwege op de grond heeft er vast heel grappig uitgezien:P Daarna bij de andere meiden hebben we ook heel erg staan lachen. het is zo onhandig, je glijdt weg, het gewicht trekt aan je en de heuvel is hobbelig.
Na de training hadden we weer studieuren en na een half uur kwamen twee meiden binnen met cupcakes en gingen ze allemaal voor me zingen! echt leuk:)
De reden dat ik nu al schrijf is dat ik zo naar walmart ga voor een kerstmuts en nog wat dingen zoals versiersels voor de kerstboom. We moeten de muts vrijdag op als we weer geld gaan inzamelen. Dit keer gaan we van alles doen!
Donderdag avond gaan we koekjes bakken, ik hoop dat ik vrij krijg van mn les. Die koekjes gaan we verkopen in zakjes met lintjes versierd.
Er komen pony's, we gaan schminken en nog wat dingen denk ik. Superleuk lijkt me! Ik hoop dat ik mag schminken:)
Nu zo even boodschappen doen en dan vanavond weer op tijd slapen. Morgenochtend weer 6am training, dan 3 uur les om 2 uur training, studieuren en 's avonds nog 3 uur les met een test. Volle planning dus!
mn lichaam voelt nog steeds beetje stijf, vooral de kou maakt het niet soepel. Maar ik hoor van anderen meiden dat ze veel meer last hebben dus dan valt het weer mee:)
Nogmaals superleuk dat iedereen wat stuurde, dat heeft het echt een bijzondere verjaardag gemaakt zo ver weg:)
tot morgen allemaal:)
Ik zal foto's maken van de kerstboom en de cupcakes die nog over zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 54858

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: