gewicht - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu gewicht - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

gewicht

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

28 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo dat was weer een zware training vanochtend. Die gewichten wegen veel haha. Het geeft wel voldoening en ik vind het niet vervelend, maar kost wel wat moeite! We gaan het nu nog 2-2,5 week doen en op maandag is het zwaarst. Ik geloof dat we in januari ook nog ermee verder gaan, dus ik hoop dat ik dan wat sterker wordt want ik voel me echt slap hier, sommige meiden kunnen echt veel! Ik snap niet hoe ik dan toch harder of even hard kan gooien en slaan:P
Een meisje viel bijna flauw en een paar andere zeiden dat ze zich ook niet goed voelde. Ik was wel moe, maar ik eet wel een mueslireep voor de training en drink wat water. Ja 6 uur is vroeg, maar ontbijt voor zo'n training lijkt me wel 5minuten eerder opstaan waard. Aan dit soort kleine dingen kan ik wel merken dat ze niet altijd even goed nadenken.
Na de training lekker douchen, gebakken ei gemaakt en klaarmaken voor de les. 1 les om 9 uur en om 11 uur nog eentje.
daarna mn lunch gaan halen en om half 2 naar het veld.
Vandaag deden we allerlei gooi oefeningen. Ik was met Brittany samen, want ik gooi altijd met haar bij outfield. We waren supergoed! We hebben wonnen 2 van de 4 duo rondes, 1x tweede en een keer derde van de 9 duos. Dus we kregen veel punten voor onze wedstrijd wie straks met het kerstdiner de ander moet serveren. Ik heb tot nu toe elke keer heel veel punten gehaald dus nu volhouden. Maar ik vind serveren leuk dus opzicht maakt het wat dat betreft niet uit. Maar liever winnen natuurlijk!
Daarna deden we nog 2 individuele wedstrijdjes en daar ging het niet zo goed. We stonden steeds lang stil dus ik kreeg mn arm niet meer goed warm als ik dan 1 bal moest gooien, geen excuus natuurlijk want iedereen had dat, maar het voelde niet echt lekker in mn spieren. Heb ze na de training even gemasseerd en het voelt nu wel prima dus hopelijk morgen ook.
over morgen gesproken, dan ben ik hier jarig!! In Nederland ben ik nu al jarig dus eigenlijk ben ik al 19 aangezien ik geboren ben in de Nederlandse tijdzone. Maar morgen dus voor hier.
Weet niet wat ik ga doen, ik ga met Chandler een kerstmuts halen want die hebben we woensdag nodig dus misschien dat we dan wel ergens kunnen gaan eten ofzo:)
na de training hadden we studieuren en heb ik wat biologie gedaan, over spieren en botten dus wel leuk:)
Zoals ik net al zei was het echt koud vandaag. Gisteren was het nog 25 graden, vandaag kwamen we niet eens aan de 15 graden. In Nederland is het natuurlijk wel al veel kouder, maar na al die warmte hier had ik toch mn muts op en jas aan! Gaat het dus toch nog herfst weer zijn op mn verjaardag!
Morgen maar 1 uurtje les om 10 uur dus wordt een relaxte ochtend en om 2 uur training, kracht/conditie. Ik hoop dat we veel rennen want dan is het wat warmer.
Ik heb vanavond kip met spinazie en rijst gemaakt dus dat is weer eens wat anders dan mexicaans haha! Wel rijst voor een paar dagen gemaakt zodat ik niet elke keer een uur hoef te wachten:P
Straks lekker slapen terwijl ik dus al half jarig ben en morgen mn birthday hier.
Ook al was ik het zelf bijna vergeten, toch leuk nu het eraan komt:P
Weltrusten nog allemaal:)

  • 29 November 2011 - 13:13

    Ome Peter En Gerdie :

    Lieve Eva,
    Van harte gefeliceteerd met je verjaardag.
    We hopen dat het een leuke dag is daar in het verre Amerika,en hopen je met de kerst weer in ons landje bent om gezellig met z''n allen te borrelen.
    veel liefs van ons

  • 29 November 2011 - 15:49

    Jel:

    Proficiat Eva.
    Geniet van je verjaardag hopelijk met taart en cadeautjes daar in Amerika.

  • 29 November 2011 - 18:44

    Ansje:

    Hoi Eva,

    Deze verjaardag een echte Amerikaanse?! Proficiat en geniet er maar van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 54931

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: