terugg - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu terugg - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

terugg

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was de laatste vrije dag. Wel een goede:)
Vanochtend lekker uitgeslapen, muziek geluisterd, nieuws gelezen, aangekleed, toast gemaakt, warme melk erbij. Een echte zondag ochtend toch?!
Ik heb niet heel veel gedaan vandaag, ik heb vanochtend wat oefeningen gedaan en vanavond ben ik gaan hardlopen. Het is hier echt rare lucht je kan je warmte nauwelijks kwijt en als je klaar bent blijf je zweten na het douchen.
Vanavond heb ik pannenkoeken gebakken, toch raar als je pannenkoeken in het buitenland maakt dat ze toch net anders zijn..
Ow over het mexicaans, ik vermeld het inderdaad omdat k het zo lekker vind haha. En het komt ook omdat ik in een keer meer maak en dan in de vriezer doe omdat de verpakkingen groot zijn, dus dan moet ik het nog een keer eten!
Nu is het deel dat ik gemaakt had op dus waarschijnlijk minder mexicaans haha.
Vanavond kwam iedereen terug, gezellig! We hebben van de assistent coach een klein kerstboompje gekregen echt lief:) Er zitten al lampjes in, nu nog wat versiersels kopen en onze kamer wordt super gezellig. Ik zal wel een foto maken als ie af is!
Wel vreemd, het is nog niet eens sinterklaas, maar hier doen ze het automatisch na thanksgiving zoals wij meestal na sinterklaas doen.
Er zijn hier ook al huizen die helemaal verlicht zijn zag ik vrijdagavond. Ik kan wel merken dat het hier groter is dan in Nederland.
we hebben geen studieuren gehad, morgen ochtend om 6 uur hebben we weer training dus gelijk vroeg begin van de week. Het is wel vroeg, maar behalve dat heb ik er zin in:)
Tot morgenn!

  • 29 November 2011 - 00:14

    Brigitte:

    Heey you baseballgirl Eva,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :) Enjoy your birthday!
    Liefs, brigitte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 54860

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: