uitrusten - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu uitrusten - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

uitrusten

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

26 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was weer een lui dagje. Vannacht lang geslapen en vanochtend lekker blijven liggen.
Vandaag heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan.
Ik heb wat oefeningen gedaan en cupcakes gebakken. Bananennoten cupcakes met chocolade topping. jammie:)
Ik heb kleintjes gemaakt want ik ben toch maar in mn eentje en heb nog baksel over dus ik kan ze nog een keer maken.
Als lunch heb ik wentelteefjes gemaakt en als avond eten mexicaans; wraps uit de oven.
Eigenlijk dus vooral gekookt vandaag!
Morgen komt iedereen weer terug, ik denk dat we misschien wel studieuren hebben in de avond, dan begint morgen school weer eigenlijk.
het was vandaag nog mooi weer, maar het gaat morgen omslaan en ik denk dat het deze week geen korte mouwen meer worden. Echt een grap want ik vertelde ze hier dat ik nog nooit jarig ben geweest met zulk mooi weer nog. Maar dat gaat dus waarschijnlijk toch niet gebeuren... Dan maar een Amerikaanse verjaardag met Nederlands weer!
Wel een leuk verschil trouwens. Ik was met een teamgenootje in walmart en we liepen langs de cakejes en taart en ik wees eentje aan en zei die ga ik voor mn verjaardag kopen voor het team. Ze keek me heel raar aan dus ik vroeg wat er was. Ze vertelde dat je hier nooit je eigen verjaardagstaart koopt, iemand anders zorgt voor jouw verjaardag.
Het zijn nog maar 2 weken les voor de eindtoetsen. Ben benieuwd wat ik aan eindtoetsen moet doen en wat mijn eindcijfers zijn want ik denk dat ik wat toetsen gemist heb omdat ik later kwam.
Zometeen weer lekker slapen en morgen nog een vrij dagje en dan op naar de laatste weken.
Even hardlopen morgen zelf, ik mis de trainingen wel na zoveel dagen niets.
Sweet dreams and have a good sunday!


  • 27 November 2011 - 21:55

    Chiara:

    ligt het aan mij of eet je heeeeeeel veeel mexicaans daar? of vind je dat gwn leuk om te vermelden omdat het bijzonderder is dan groente/aardappelen/vlees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 54926

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: