3 wedstrijden en koud - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu 3 wedstrijden en koud - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

3 wedstrijden en koud

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

12 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal, sorry als je gisterenavond met smart op mijn verhalen zat te wachten;)
het was half 12 en ik was te moe om nog te gaan schrijven, dus vandaar nu.
Om 8 uur gisteren ochtend vertrokken we naar FSU, Tallahassee voor 1 wedstrijd.
Ik was DH en ik heb 1 inning gegooid. Ik had 1 bunt hit en twee keer pop-up, ik had weer eens geen geduld aan slag en was te vroeg.
Het was een slechte wedstrijd van ons en de coaches waren ook zeker niet tevreden. Na de wedstrijd mocht niemand naar bekenden en familie toe en gingen we terug met de bus. Dat duurde eerst een half uur omdat de bus niet meer openging! Maar uiteindelijk vertrokken we.
Bij terugkomst hadden we een uur om om te kleden, wat te eten en klaar maken voor de wedstrijden.
Om half 5 begonnen we met de warming-up, toen was het al redelijk koud. Infield-outfield ging niet goed en we kregen een preek van de coaches. Daarna was ik behoorlijk koud en voelde mn schouder, niet echt handig.
Na alle warming-up het veld klaarmaken en om 6 uur begon de eerste wedstrijd.
Ik heb de hele wedstrijd rechtsveld gespeeld tot ik moest gaan opwarmen voor pitchen. Ik ben in 5 innings 5x aan slag geweest. 3 hits, vangbal van linksveid en actie 4 naar 3. Dus dat was beter dan vanochtend:)
Ik startte de tweede wedstrijd. Ik begon met een strike out maar de daarna kregen we honken vol tegen. Ze hebben niet gescoord, dus ik kwam er goed uit gelukkig. De tweede inning had ik 3 strikeouts en de derde snelle acties omdat het zo koud was. Al met al dus wel oké, maar ik gooide ook 2x 4wijd en veel spins lukte niet.
Het was echt koud gisteren avond, iedereen stond te springen en de pitcher mocht steeds in een warme ruimte staan om warm te blijven dat was wel fijn.
Ik voel het nu wel aan mn spieren dat het koud was! Gelukkig hebben we vrij tot zondag 5 uur dus kan ik goed uitrusten:)
Dit waren alle wedstrijden voor the Fall, nu gaan we op een andere manier trainen, ben echt benieuwd!
Morgenavond maak ik weer een blog:)
Fijn weekend allemaal:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 54845

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: