rustig dagje en planning - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu rustig dagje en planning - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

rustig dagje en planning

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

13 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

En ik ben weer m’n zogenaamde huiswerk aan het maken…
Wat een gezelligheid, met z’n alleen in een klaslokaal huiswerk maken en studeren.
Ik ga zo even mijn aantekeningen voor de test van dinsdag en de tekst voor de test van donderdag doornemen, dan gaan we weer voor de A’s.
Gisteren heb ik eigenlijk de hele dan in mijn bed gezeten en gelegen. Mn lichaam was moe en daar heb ik maar aan toe gegeven. Om half 11 ben ik echt gaan slapen.
Vannacht om half 3 ging ineens het brandalarm af, dus ik rende naar de woonkamer. Bleek dat de deken van mn kamergenootje over de verwarming/airconditioning lag. Niks aan de hand dus en lekker verder slapen.
Om half 8 vanochtend wakker geworden, voelde me een stuk fitter! Ontbeten en om 12 uur gaan hardlopen met een teamgenootje. Het was zwaarder dan anders omdat het nu ook warm was, maar wel lekker!
Onder de koude douche en mn joggingbroek weer aan. Film gekeken in mn bed en verder de hele dag weer niks nuttigs gedaan tot nu.
Er zijn pas 10 minuten voorbij…. Dat schiet niet echt op!
Laat ik maar eens even de planning voor komende weken doornemen;
Deze week is nog normale les week, maar wel nieuwe trainingen als het goed is. Volgende week alleen maandag en dinsdag les en de rest van de week is het Thanksgiving. Ik ga met een teamgenootje dat hier in de buurt woont mee naar huis, dus het wordt ook echt Thanksgiving voor mij, heb er al zin in!
Na die week ben ik dinsdags jarig, 19 alweer! Dat jaartje 18 is zo voorbij gegaan! Die week en dan nog 1 week normale les en dan zijn de finals. De laatste testen voor dit semester. 3 dagen en dan vlieg ik donderdags naar huis, om daar vrijdag aan te komen.
Klinkt als een goede planning volgens mij met veel leuke dingen nog.
4,5 week nog, de tijd is toch uiteindelijk wel snel gegaan na alle heimwee.
Mn pijntjes zijn wat minder na dit weekendje rust. Mn schenen deden wel weer pijn bij het hardlopen, hopelijk met wat andere trainingen wordt dat wat minder. Mn enkel was vanochtend stijf, maar na even voorzichtig lopen had ik al geen pijn meer dus dat is wel prima. Vannacht werd ik ineens wakker van een steek in mn schouder, maar ook daar voel ik niks meer van.
Dus buiten de blauwe plek van die line drive, lijkt het nu allemaal prima
20minuten voorbij…. Nog lang te gaan.
Ik ga mn aantekeningen maar eens doornemen.
Nou het is nu nog 10 minuten. Ik heb mn aantekeningen samengevat en drie hoofdstukken biologie gedaan, waarvan later bleek dat ik eentje niet hoefde, gelukkig heb ik alle tijd.
Nu ben ik weer terug op mn kamer, kan ik mn blog ook daadwerkelijk uploaden:)
Morgen weer een 6am training, geen uitslaapochtend meer...
Maar ik heb wel weer zin in de week!
Weltrusten nog allemaal:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 54921

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: