nieuwe week - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu nieuwe week - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

nieuwe week

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

07 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo ik voel me veel beter dan gisterenavond!
Vanochtend voelde ik me helemaal niet fit en niet lekker.
Ik had om 9 uur les een uurtje en daarna een tussenuur en van 11 tot 12 weer les. Ik merkte echt dat ik moe was, lette af en toe echt totaal niet meer op.
Na de lessen lunch gaan halen en lekker in mn bed gezeten met mn laptop, even rust.
Om half 2 righting training, maar daar aangekomen blijken we niet te trainen. We moesten twee uur gaan studeren in de ACE lab, dus dan moet je inloggen en uitloggen. Tja en wat moet je doen als je alles af hebt? Vooruit werken dus.... Ik loop nu twee weken voor met mijn huiswerk.
Vanochtend kon ik online mijn biologie cijfer zien: een 9,5:D Ik had niet verwacht dat het zo hoog zou zijn dus superblij!
Na de studie uren ben ik gaan hardlopen. Voelde me zo slecht de hele dag dus ik wilde even iets doen. Ik heb twee rondjes om de campus gelopen en toen was ik wel moe! De heuvels maken het wel extra zwaar omdat je echt 1 tempo kan lopen.
Lekker gedoucht en avondeten gemaakt.
Ik voel me nu veel beter! Ik dacht dat ik moe was haha en toen ging ik hardlopen... maar ik denk toch dat tegen de stijfheid van mn spieren hardlopen wel goed is.
Morgen 1 uurtje les om 10 uur dus kan lekker lang slapen vannacht. Daarna neem ik aan wel training, kan ik mn arm en rug weer losmaken. Die kraken aan alle kanten! Inmiddels kan ik tijdens de warming-up alles even loskraken... is dat normaal?:P
Deze week is de laatste week van de Fall season, dus dit is de laatste week van het trainingsschema dat we nu doen. Mrs coach zei iets over dat we in kleinere groepjes en individuele trainingen gaan doen, dus ik heb er nu al heel veel zin in!
Ik hoop dat het veel op techniek en details is zodat ik zelf lekker kan hardlopen voor de conditie.
Nu lekker een avondje geen studie uren dus lekker muziek luisteren en uitrusten.
Slaap lekker nog allemaal!
Foto's zijn geupload van gisteren:)

  • 08 November 2011 - 01:50

    Marjolein:

    EEEE EEF! Wij ook ons laatste weekend komend weekend, nog even een div 1 school, lekker afsluiten dus. Ben benieuwd naar de rest van de foto's hihi. Uh weetje, ik dacht WO het is kei warm bij jou. Maar.. haha het staat nog op Miami haha liefs

  • 08 November 2011 - 10:14

    Hans:

    He Eva, als ik je schoolresultaten zie dan kom je niet alleen terug als softbalster maar ook als doctorandus of iets degelijks! En dan gewoon al vooruit lopen met je huiswerk, goed hoor. Bij mij zat er alleen maar een achteruit op m'n huiswerk vroeger. Vind het wel wat vreemd dat er zeer regelmatig zoveel dingen veranderen in de schema's bij jullie maar ja, daar zal je ook wel aan gewend raken. Op naar het nieuwe seizoen na de Fall season dan maar, weer eens wat anders. Keep it up!

    Groeten, Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 54863

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: