lange dag, dus snel slapen! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu lange dag, dus snel slapen! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

lange dag, dus snel slapen!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hoi Allemaal,
Wat een lange dag! Vanochtend om 3 uur op om spullen te pakken en met de bus naar Gainesville. Twee wedstrijden tegen de Florida Gators.
Superveel zin in dus het opstaan viel mee.
In het stadion aangekomen, snel paar foto's gemaakt voordat we warming-up gingen doen. Ik zal ze later uploaden, nu geen tijd!
We hebben twee keer dik verloren. Eerste wedstrijd heb ik 1 inning gegooid, de 5de en de tweede wedstrijd de 1e en de 2e inning. Het ging niet echt slecht qua spins en spots, ik kon veel slagvrouwen jammen, maar daar kwamen ook veel 'plop' hits uit.
Slaan had ik geen enkele honkslag. Mn doel vandaag was om te wachten op een inside pitch, maar ik heb er gewoon geen een gehad! Hoe kan dat nou in drie slagbeurten.... na het pitchen heb ik de hele wedstrijd verder rechtsveld gespeeld, maar geen bijzonderheden alleen paar simpele ballen.
We zijn net terug gekomen met de bus, voor ons is dat half 11 hier. Ben lekker gedoucht, maar ben heel erg moe.
Voelde me net in de bus zelfs beetje ziek en nu nog steeds niezen en niet helemaal fit. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Ik ga nu lekker slapen, want morgen weer gewoon les om 9 uur.
Succes deze week allemaal! Morgenavond kan ik weer een langere blog schrijven:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 54934

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: