druk druk - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu druk druk - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

druk druk

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

05 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vanochtend als eerste kaartjes verkopen. Ik dacht om half 11 beginnen, maar dat was veranderd zonder mijn medeweten en het werd 11. Dus van 11 tot 12 tickets verkopen.
Daarna zijn we lunch gaan halen bij Taco Bell, lekker!! Snel eten en om 1 uur richting training. Om 2 uur training. Eerst geslagen in de kooien, daarna pitchen zodat de andere spins konden zien en daarna slagtraining op het veld.
De training ging beter dan gisteren. Alleen bij grond ballen sloeg ik hoge ballen, dus ik denk dat ik mn handen laat zakken. En bij lange ballen slaan sloeg ik ballen slaan sloeg ik alleen maar linedrives in het net waar de pitcher achter stond. Opzich goed, maar ik kon niet zien hoe ze gingen...
De training duurde tot 5 uur en daarna snel douchen want we moesten om half 6 bij de basketbal wedstrijd zijn. Daar aangekomen bleek dat we niet hoefden, echt fijn dat we dat ook weer wisten...
Ik wordt hier af en toe wel een beetje gek van alle veranderingen in schema's. Geef dan gewoon geen schema... dit schiet namelijk echt niet op!
We hebben heel even de meidenbasketbal wedstrijd gekeken en zijn toen eten gaan halen.
Ze vroeg waar ik wilde eten dus ik zei iets met vis heb ik wel zin in. Kwamen we daar aan, alleen gefrituurde vis. Ik had het kunnen weten natuurlijk:P Gefrituurde garnalen zijn ook lekker!
Terug in de dorms gingen we naar de honkbal kant om even naar gitaar spel te luisteren van iemands broertje. Dat was best wel goed:)
Daarna in teamgenootjes kamer ons eten gegeten en na het eten hebben we een stuk van football LSU tegen Alabama gekeken.
Het was gezellig en spannend, maar ik ben toch maar naar mn bed gegaan. Moe van de dag, maar ook het feit dat we morgen om 4 uur in de kleedkamer moeten zijn om klaar te maken voor vertrek helpt mee.
4uur! En ik vond die 6am training al vroeg. De wekker staat op kwart over 3:S
En de klok gaat ook nog een uur achteruit dus vertrek om 3 uur 's nachts is echt leuk:P
Maar ik heb wel super veel zin in de wedstrijden!!:D
Eerst in de bus lekker beetje slapen en muziek luisteren, opladen voor de wedstrijd en dan ga ik genieten! Ik ben benieuwd naar het veld en de sfeer daar en hoe goed ze nou eigenlijk echt zijn. Ik wil wel graag winnen stiekem:P
Nu ga ik lekker slapen!
Als we morgen op tijd terug zijn schrijf ik gelijk een blog, maar anders wordt het maandag ochtend!
Ik neem mn camera mee, dus hopelijk krijg ik de kans op een paar mooie foto's!
Mn arm gaat trouwens prima, er zit een rode plek maar het doet geen pijn meer en het zal wegtrekken met de tijd.
Mn huid is ook veel beter nu, geen oneffenheden meer in mn gezicht. Alleen de plek op mn arm waar steeds verband heeft gezeten is heel erg droog en ziet er naar uit, maar dat zal ook wel weggaan.
Het was vandaag een chaotische dag, maar wel gezellig en ik was de hele dag vrolijk! Dat ga ik zo houden:)
Tot morgen en anders tot maandag, hopelijk kan ik dan zeggen dat ik de Gators verslagen heb!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 54907

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: