lekker rustig dagje:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu lekker rustig dagje:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

lekker rustig dagje:)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

29 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal, dat was alweer mijn zaterdag.
Vanochtend om 10uur moest ik met de helft van het team de tweede shift doen van onze fundraiser. We moesten kaartjes verkopen aan mensen bij het tankstation. Ze konden met die kaartjes bij de loting een TV winnen of een 50 benzine bon. Ik weet nog niet precies hoeveel we hebben opgehaald, maar ik geloof dat het wel goed liep.
Een aantal meiden van het team lachte me uit toen ik een werkwoord verkeerd vervoegde. De assistent coach viel me bij en zij kom op ze is pas een maand hier. Waarop dat meisje zei ja wij was 3 maanden... Ik dacht oke zal ik je even naar Nederland sturen voor een maand, dan spreek je nog geen 3 zinnen Nederlands. Ik heb het maar laten gaan, ruzie zoeken heeft geen zin. Ik laat ze maar lachen, ze spreken toch geen woord van een andere taal.
Na de fundraiser mochten we terug naar de dorms en heb ik de laptop van een teamgenootje geleend. Zo kon ik skypen met Centrals. Ik kreeg de prijs voor meest opvallende speelster, superleuk:D Ben er echt blij mee:) Geeft me extra veel zin voor het nieuwe seizoen alweer! Echt leuk om zo even iedereen te zien en ik kon alles echt goed volgen, net of ik er echt was:)
Na het skypen ben ik op zoek gegaan naar een website die wel nederlandse creditcards accepteerd, want anders duurt het nog zo'n 3 weken voor ik mn laptop misschien kan gaan halen. Ik heb de website gevonden en 8/9 November komt de laptop hier aan. Dat is nog wel meer dan een week, maar dan ben ik zeker dat ik het geregeld heb:)
Ik heb vanavond vis in de oven klaargemaakt met rijst en wat gekookte groenten, echt lekker! geen vette kaas en saus overal overheen is zo af en toe niet gek;)
Vandaag ook maar even de was gedaan, alles weer lekker schoon voor de komende week.
Het voelt echt goed om even op een laptop mn blog te schrijven, gaat veel sneller en geen haperingen.
Morgen nog een dagje vrij. Ik ga denk ik wat leren voor mijn test biologie, want die engelse termen zijn anders dan de nederlandse. Mijn vakken lijken meer op Engels dan op het vak dat ze daadwerkelijk zijn voor mij.
Als ik een catcher kan vinden ga ik ook even gooien denk ik en paar ballen slaan. In Nederland vond ik van een paaltje slaan nooit echt heel leuk, maar ik vind het hier misschien wel het fijnste om te doen. Rustig in mn eentje aan binnenkant, buitenkant, hoog en laag werken.
Morgenavond ga ik gehaktballen maken:D Echt hollands. Ik heb er nu al zin in:D
Ik ga weer lekker tekenen en in mn bed zitten:)
Tot morgen!

  • 30 Oktober 2011 - 06:01

    Chiara:

    en pannekoeken, stampot, erwtensoep en pepernoten? ga je die ook allemaal maken daar... is wel leuk dan leert je team iig de nederlandse keuken een beetje kennen, ook al spreken ze geen woord nederlands XD

  • 30 Oktober 2011 - 09:28

    Hans:

    He Eva, iedereen vond het heel leuk om je weer even te zien en /of te spreken via Skype gisterenavond. En ik vond het heel leuk dat ik die prijs aan je mocht uitreiken! De klok mocht een uurtje terug afgelopen nacht, ik denk dat dat een aantal mensen niet slecht uitkwam dat uurtje extra slaap! :-) . Lekker dat je eigen laptop binnenkort komt, heb je lang genoeg op moeten wachten. Je bent gezond bezig daar lijkt mij qua eten en naast pannekoeken zie ik naast het softballen ook een grote toekomst in de gehaktballen voor jou. Vergeet er vooral geen lekkere jus bij, da's minstens zo belangrijk. Blij dat je de batting tee gaat waarderen, dat kan je hier mooi over brengen aan de rest van de dames. Eet smakelijk alvast en have fun.

    Groeten, Hans.

  • 30 Oktober 2011 - 12:27

    Sylvia:

    Hey Eva
    alles goed weer daar
    de BBQ staat klaar hoor , ik wacht nog wel effe voor dat je terug bent met aansteken
    vewrgeet je geen slaapzak mee te nemen anders wel erg koud hier
    groetjes en spreek je weer

  • 30 Oktober 2011 - 12:27

    Sylvia:

    Hey Eva
    alles goed weer daar
    de BBQ staat klaar hoor , ik wacht nog wel effe voor dat je terug bent met aansteken
    vergeet je geen slaapzak mee te nemen anders wel erg koud hier
    groetjes en spreek je weer

  • 30 Oktober 2011 - 12:27

    Sylvia:

    Hey Eva
    alles goed weer daar
    de BBQ staat klaar hoor , ik wacht nog wel effe voor dat je terug bent met aansteken
    vergeet je geen slaapzak mee te nemen anders wel erg koud hier
    groetjes en spreek je weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 54860

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: