No laptop:( - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu No laptop:( - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

No laptop:(

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

28 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vanochtend begon de dag met 2 uur studeren in de Ace lab (studiegebouw). Ik heb mijn online huiswerk voor een cijfer gemaakt, allemaal A's:) 
Daarna op weg naar Dothan voor m'n laptop. Ik hen zelf gereden, superleuk. Het is hier makkelijker auto rijden dan in Nederland, sowieso de automaat, maar ook geen kleine bochten oid. 
We kwamen aan bij best buy maar konden geen Apple laptops vinden, we gingen het vragen en ze vertelde ons dat de winkel te klein was voor Apple laptop... Dat was onverwacht, een te kleine winkel in amerika:p
We moesten verder zoeken naar een andere winkel, maar we zijn eerst gaan lunchen bij olive garden. Echt zo lekker Italiaans, ik denk dat dit m'n favoriete restaurant tot nu toe is:)
Na de lunch hadden we inmiddels een adres gekregen van iemand van de campus. Bij het adres aangekomen bleek de winkel niet meer te bestaan... Na nog twee winkels zijn we terug gereden zonder laptop... 
We zijn boodschappen gaan doen. Ik heb genoeg voor de komende weken aan eten en drinken en heb een oventje, een pan en kookgerei gekocht dus nu kan ik koken! Ben nu al allerlei combinaties aan het bedenken:p 
Terug in de dorms probeerde we om online de laptop te bestellen, maar dat lukte niet omdat ik een nederlandse creditcard heb... We hebben gemaild en gebeld en werden overal heen gestuurd maarjet komt er nu op neer dat we naar tallahassee moeten... Dat kan nog wel even duren voor ik een laptop heb:( met een beetje geluk kan ik morgen met iemand meerijden, dus ik hoop dat dat lukt! 
Vanavond een lekker eitje gebakken in m'n nieuwe pan en de keuken opgeruimd en ingericht. Nu lig ik lekker in m'n bed te tekenen en ik ga zo slapen. De helft van het team is uit, maar we hebben morgen een inzamelingsactie en ik ben steeds zo moe dat ik maar niet meegegaan ben.
Morgenochtend dus soort inzamelingsactie voor het team, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik mag een laptop lenen van een teamgenootje dus hopelijk kan ik dan even skypen:)
Wat een gedoe door een niet werkend scherm... Maar ik heb nu een echte keuken en kookspullen dus daar vermaak ik me ook wel mee! Heb een ontwerp voor m'n pompoen gemaakt en ga  pannenkoeken en misschien koekjes maken van de inhoud als ik morgen veel tijd heb:)
Dat was m'n dag weer, ik geniet echt van m'n vrije weekend:) Uitrusten en de kamer leuk maken. Er staan al zonnebloemen!
Tot morgen allemaal:) 

  • 29 Oktober 2011 - 07:53

    Sylvia:

    Hey Eva

    jij bent lekker bezig daar , zo te horen kom je tijd te kort .
    klinkt goed al die plannen wat je hebt met eten ,kun je dat ook doen als je weer terug in Holland bent ,ga je ons dan effe verwennen ?!!!!!!spreek je weer en geniet heerlijk van je vrije weekend . groetjes Sylvia

  • 29 Oktober 2011 - 08:08

    Tia Beerman=Voortman:

    Dag Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 54894

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: