Alles mee! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Alles mee! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Alles mee!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Nou vandaag viel alles mee! Wie had dat gedacht... 
Ik begon vanochtend met care and prevention waar ik een test zou hebben, maar die werd naar maandag verschoven. Daarna sportspsychology waar een test werd opgegeven voor volgende week maar de eerste les valt uit dus ik het dinsdag geen les! Daarna lunch gehaald, superlekkere kip en aardappels met courgette:) 
Daarna om half 2 richting t veld voor training. Eindelijk ging de training beter:) ik sloeg weliswaar echt langzame ballen, maar wel honkslagen en honklopen had ik paar leuke acties en was ik steeds save! Ook buitenveld geen enkele echte fout en een mooie aangooi:) na de training snel douchen en naar biologie. Ik snapte weer alles en heb m'n huiswerk tijdens de uitleg gelijk even gemaakt. Na de les zijn we met aantal meiden gaan bowlen tegen het honkbal team maar we moesten eerder weg omdat we om 10uur in onze kamer moesten zijn. En daar ben ik nu:) morgen ga ik kijken voor m'n laptop en heel veel boodschappen doen zodat ik m'n eigen echte maaltijden kan gaan koken:)
we hebben geen 6am training morgen maar 2 uur verplicht studeren dus dan ga ik m'n testen leren. We moeten wel zelf gaan slaan en pitchen maar dat is altijd leuk:) 
Marja ik heb hier naar de training gereden, maar dat is niet echt een afstand te noemen:p een teamgenootje heeft een schakel auto dus ik ga daarmee vaker proberen te rijden als we ergens heen moeten! 
Het is hier nog heel mooi weer, hoewel je wel merkt dat de nachten en ochtenden heel koud zijn en dan naar de middag toe wordt het pas lekker warm en eind de middag is het heet.
Ik hoop dat de winter niet al te slecht wordt want ik wil wel naar huis kunnen vliegen voor kerst!!
Ik verheug me op mn laptop en Skype en ga lekker slapen:)
Tot morgen met dan hopelijk een blog vanaf m'n laptop!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 54932

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: