Eerste dag in nieuwe kamer! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Eerste dag in nieuwe kamer! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Eerste dag in nieuwe kamer!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

26 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

De eerste dag in m'n nieuwe kamer.

Nou is de vraag of ik echt veel in m'n kamer ben geweest, maar het voelt echt beter:)
Vannacht superlekker geslapen, tot aan de wekker! Dat is nog niet gebeurd sinds ik hier ben. 
We hadden om 6uur training. We deden heel circuit met kracht, techniek en slaan. Om half 8 weer terug naar de dorms. Lekker gedoucht en om 9 uur naar m'n lessen, tot 12. Bij de tweede les werd m'n leraar boos omdat niemand antwoord gaf en moesten we voor straf een test maken, maar we mochten onze aantekeningen gebruiken dus het viel mee. Ik hoop op een goed cijfer! Ik heb gelijk bij m'n andere les een toets voor morgen opgekregen dus ik hen m'n aantekeningen even doorgenomen en dan moet het goedkomen!
Na de lessen ben ik lunch gaan halen en om 1 uur hadden we in plaats van training pumpkin patch voor halloween. We mochten allemaal onze eigen pompoen uitzoeken en zonnebloemen plukken, superleuk:) iedereen wilde een perfecte pompoen, maar ik heb een lange gekozen:p 
Nadat we terug waren op de boerderij gingen we in een doolhof van maïs. We konden de uitgang niet vinden en kwamen bij de ingang terug, echt een raar gevoel krijg je na lang in zo'n veld lopen!
Vrijdag avond gaan we naar een speciale halloween versie in het donker en je doet er minstens een uur over om daaruit te komen, dus ik bereid me vast voor op een 3uur durende tocht door t donker...
Om 4 uur gingen we weer richting campus omdat ik les had om half 5. Ik wilde na m'n lessen gaan koken, maar mn teamgenootjes wilden naar McDonald's dus dat werd m'n avondeten. Morgen maar koken dan!
M'n avondles was korter dan op m'n rooster, dus dat viel mee. Het is echt allemaal stof wat ik al gehad heb dus ik kan af en toe maar moeilijk m'n concentratie vasthouden. De test die ik morgen zou hebben is verplaatst naar volgende week omdat het te moeilijk zou zijn morgen. We hebben een online programma gekregen waar we kunnen voorbereiden. Er staan allemaal open vragen en ze gaat 20 daarvan  multiple choice vragen dus ik geloof dat ik die vragen maar ga leren dan. 
Nu zit ik lekker op de bank in m'n kamer en ik ga zo lekker naar bed. Morgen geen ochtend training dus ik kan uitslapen tot 8 uur:) 
De assistent coach kwam net even vragen of ik me beter voelde en of ik nu wel eindelijk een keer huiswerk had. Ik mag nu voortaan gaan slapen als ik niks meer te doen heb, dus ik denk dat ik een goede indruk heb gemaakt:p
M'n pompoen staat nu hier nog gesloten in de kamer, maar ik ga m'n dit weekend uithollen en uitsnijden en proberen om koekjes oid ervan te maken! 
Ik heb vandaag na m'n lunch wat foto's van de campus gemaakt, dus die zal ik uploaden als ik een laptop heb:) 
Weltrusten nog allemaal, hopelijk morgen weer een goede dag!

  • 27 Oktober 2011 - 06:13

    Hans.:

    Hallo Eva, da's goed nieuws allemaal, gelukkig maar. Goed slapen is best wel belangrijk, zeker gezien de drukke dagen die je hebt. Zou wel m'n gsm met navigatie meenemen in dat doolhof, ben je er als eerste uit! Komen die Big Macs zolangzamer hand nog niet je strot uit? 't Is maar goed dat er ook een tomaatje en een blaadje sla opzit :-) . Nou dan, veel plezier met Halloween en met al je bezigheden daar.

    Groeten, Hans.

  • 27 Oktober 2011 - 17:47

    Marja:

    Hoi Eva,
    Lees met veel plezier je verhalen en het klink goed allemaal. (wel warm he).
    Maar eh hoe zit het met autorijden daar?
    Kun je nog een beetje oefenen daar?
    Nou hier in ons kikkerlandje verwachten ze dus echt een mega sneeuw winter dus geniet daar maar van het lekkere weer.
    Blijven schrijven he.

    Groetjes Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 54845

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: